Αυτοκίνητα σαν το Range Rover θα πρέπει κανονικά να κινούνται κυρίως σε εκτός δρόμου διαδρομές και γι' αυτόν το λόγο θα πρέπει να επιλέγονται από τους ιδιοκτήτες τους. Το πολυτελές περιτύλιγμα του αμαξώματος κρύβει από κάτω ένα εντυπωσιακό σε δυνατότητες σύνολο. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνει κοντές σχέσεις μετάδοσης αλλά και το Hill Descent Control (έλεγχος κατάβασης κατωφερειών). Οι διαδρομές των αναρτήσεων (που είναι ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς) είναι μεγάλες ώστε οι τροχοί να βρίσκονται πάντα σε επαφή με το έδαφος. Η κίνηση μεταδίδεται ταυτόχρονα στον εμπρός και πίσω άξονα και σε όποιο τροχό έχει μεγαλύτερη πρόσφυση μέσω ενός κεντρικού διαφορικού.
Στην πράξη το Range μπορεί να κινηθεί παντού και τα όρια μπαίνουν από την εμπειρία του οδηγού. Η "χωμάτινη" εξειδίκευσή του δε σημαίνει όμως ότι μετριάζει την απόδοσή του στην άσφαλτο. Σταθερό στις ευθείες και στις ανοιχτές στροφές, νιώθει άβολα μόνο στον κλειστό επαρχιακό δρόμο λόγω του όγκου του αμαξώματος. Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει μεταβαλλόμενη υποβοήθηση.
Το Range Rover εντυπωσιάζει με την ευκολία που ξεπερνάει οποιοδήποτε εμπόδιο. Κρίμα που η χρήση του αυτοκινήτου θα περιοριστεί από τους περισσότερους ιδιοκτήτες σε ασφάλτινες διαδρομές.
Το αυτοκίνητο είναι σταθερό στην ευθεία ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Βέβαια η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης δεν προδιαθέτει για... ακρότητες!
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Audi Allroad vs Range Rover
Αν ήμουν πλούσιος...