Ο κινητήρας των 1,4 λίτρων είναι η βασική επιλογή και για το νέο Megane. Συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων του οποίου η κλιμάκωση των σχέσεων είναι σχετικά πυκνή και έτσι εξηγείται η "ζωντάνια" που επιδεικνύει το μοντέλο, παρά το φερόμενο βάρος του. Σε όλη την κλίμακα των στροφών λειτουργίας του, το μηχανικό σύνολο αποδεικνύεται ανάλογο των απαιτήσεων. O παραγόμενος θόρυβος είναι περιορισμένος και δεν ενοχλεί σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας. Ακόμα και σε επίπεδο κατανάλωσης, ο 1.400άρης ικανοποιεί, παρά το αυξημένο βάρος που αντιμετωπίζει κατά την κίνηση του μοντέλου. Ικανοποιητική είναι και η ελαστικότητα που εμφανίζει το μηχανικό σύνολο με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, που φέρει νέο πρόγραμμα διαχείρισης, το οποίο χαρίζει σύμφωνα με το εργοστάσιο ακόμα πιο ομαλή λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών. Αξιόμαχος ακόμα μια φορά ο 16βάλβιδος 1.400άρης της Renault. Είναι αρκούντως πολιτισμένος και αποδεικνύεται συνολικά ικανοποιητικός για τις ανάγκες του Megane II.
Αξιόμαχος ακόμα μια φορά ο 16βάλβιδος 1.400άρης της Renault. Είναι αρκούντως πολιτισμένος και ικανοποιητικός για τις ανάγκες του Megane II.
ΔΟΚΙΜΗ Renault Megane II 1,4 5d Wanna be Best Seller...