Η
ιαπωνική καταγωγή των δύο αυτών αυτοκινήτων αποτελεί την ασφαλιστική
δικλίδα για την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής των αντίστοιχων εσωτερικών
τους. Τόσο στο Toyota Yaris όσο και στο ηλικιακά νεότερο Suzuki Ignis
με δυσκολία θα καταφέρει κανείς να εντοπίσει κατασκευαστικά "ψεγάδια"
που αφορούν τη συναρμογή των πλαστικών μερών ή την υφή των υφασμάτινων
επενδύσεων. Η αίσθηση αυτή ενισχύεται από την παντελή απουσία ενοχλητικών
τριγμών από τα επιμέρους τμήματα του εσωτερικού. Αντίθετα, ουσιώδεις
διαφορές διαπιστώνει κανείς στον τομέα της αισθητικής, αφού το ταμπλό
του Ignis δείχνει σχεδιαστικά πιο άτολμο σε σχέση με αυτό του Yaris
παρά την εμφανή προσπάθεια "τόνωσης" του νεανικού του προφίλ μέσω
της προσθήκης μπλε φόντου στον πίνακα οργάνων και της τοποθέτησης
ενός τριάκτινου τιμονιού.
Προβάδισμα του Toyota Yaris παρατηρείται και σε ό,τι αφορά τους διαθέσιμους
χώρους στο πίσω κάθισμα. Οι επιβάτες του... Βενιαμίν της Toyota θα
έχουν στη διάθεσή τους μεγαλύτερο "αέρα" για τα γόνατά τους αλλά και
τη δυνατότητα μετακίνησης του πίσω καθίσματος κατά το διαμήκη άξονα
του αμαξώματος. Το Suzuki Ignis πλεονεκτεί μόνο σε ό,τι έχει να κάνει
με το διαθέσιμο ύψος για το κεφάλι. Ο χώρος των αποσκευών αποτελεί
έναν ακόμα άσο στο μανίκι του Yaris, καθώς η ελάχιστη χωρητικότητα
των 205 λίτρων παραμένει περισσότερο ικανοποιητική από την αντίστοιχη
τιμή των 180 λίτρων του Ignis. Στο θέμα της τιμής το Ignis είναι σαφώς
φθηνότερο. Μπορεί να μη διαθέτει ηχοσύνολο αλλά ο αερόσακος συνοδηγού
είναι πολύ σημαντικότερος.
Το εσωτερικό του Toyota Yaris είναι σχεδιαστικά πιο τολμηρό σε σχέση
με το αντίστοιχο του Ignis.
Το ταμπλό του Suzuki Ignis διαθέτει ανάλογα ικανοποιητική ποιότητα
κατασκευής και εργονομία.
O χώρος αποσκευών του Ignis (αριστερά) έχει χωρητικότητα 180 λίτρων.
Η αντίστοιχη τιμή για το Yaris ποικίλει μεταξύ 205 και 305 λίτρων
ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ: Suzuki Ignis 1,3 - Toyota Yaris 1,3 Διαμάχη... ισχύος