Για κάποιον που γνωρίζει το παρελθόν της Volvo στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς (το οποίο αντικατοπτρίζεται σε όλα τα προγενέστερα sedan μοντέλα) η συμπεριφορά του S60 στο δρόμο μπορεί να θεωρηθεί σπορτίφ. Η σχετικά σφιχτή ανάρτηση του S60 αποδεικνύεται αποτελεσματική στην απορρόφηση των ανωμαλιών του δρόμου, χωρίς να επιτρέπει τις εγκάρσιες ταλαντώσεις του αμαξώματος. Η άνεση που ορίζεται από τη ρύθμιση της ανάρτησης είναι πολύ καλή και διασφαλίζει ξεκούραστες μετακινήσεις ανεξαρτήτως απόστασης, παρά τη διάσταση των ελαστικών (225/45- 17") που έχουν σαφώς σπορτίφ προσανατολισμό. Στις στροφές, το S60 δεν κρύβει τον όγκο και το βάρος του. Η καλή αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης όμως και η αμεσότητα της απόκρισης του κινητήρα και του αυτόματου κιβωτίου των ταχυτήτων είναι αρωγοί του οδηγού σε κάθε περίπτωση. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι σχετικά περιορισμένες και δεν επηρεάζουν την κατεθυντικότητα του μοντέλου. Οταν τα όρια πρόσφυσης ξεπεραστούν λόγω και της μεγάλης ισχύος του κινητήρα που μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, η υποστροφή είναι το φαινόμενο που κάνει την εμφάνισή του αλλά "πατάσσεται" εν τη γενέσει του, από το διακριτικό σε λειτουργία και ιδιαίτερα αποτελεσματικό DSTC (Dynamic Stability and Traction Control). Από εκεί και πέρα, τα φρένα του μοντέλου, που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς, προσφέρουν απολύτως ικανοποιητική πέδηση ακόμα και σε παρατεταμένη χρήση, ενώ διαθέτουν και καλή αίσθηση στο ποδωστήριο. Συμπερασματικά, πρέπει να πούμε πως το στοιχείο του αυτοκινήτου είναι οι ανοιχτοί δρόμοι με καμπές, όπου μπορούν να "αναπτυχθούν" οι αρετές του κινητήρα και να εκτιμηθεί η στιβαρότητα του πλαισίου.
Οι κλίσεις στις στροφές είναι σχετικά περιορισμένες παρά το βάρος και τον όγκο του αμαξώματος, χάρη στη σφιχτή ανάρτηση.
Ιδιαίτερα σταθερό, το S60 καλύπτει τις ευθείες με μεγάλη ταχύτητα, προσφέροντας παράλληλα πολύ καλό επίπεδο άνεσης στους επιβάτες.