Τα βασικά ζητούμενα στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου με πολυμορφικό χαρακτήρα δεν είναι άλλα από την πρακτικότητα και τους όσο το δυνατόν μεγαλύτερους χώρους. Το ΥRV έχει να επιδείξει μία καλή εικόνα σε αυτούς τους τομείς. Το εσωτερικό του διαθέτει αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους, όπως στο ταμπλό, στα πλαϊνά των τεσσάρων θυρών, και στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Οι χώροι του προορίζονται για 4 ενήλικους επιβάτες καθώς το περιορισμένο πλάτος του πίσω καθίσματος επιδρά αρνητικά στην άνεση ενός 3ου επιβάτη.
Οι δύο επιβάτες που θα φιλοξενηθούν στο πίσω κάθισμα δε θα αντιμετωπίσουν σχεδόν κανένα πρόβλημα. Το κάθισμα μετακινείται κατά το διαμήκη άξονά του, συνολικά κατά 15 εκατοστά αυξάνοντας σημαντικά το διαθέσιμο χώρο για τα γόνατά τους. Παράλληλα ρυθμίζεται και η κλίση της πλάτης αυξάνοντας την άνεσή τους. Πολύ καλή είναι η ορατότητα που έχουν οι πίσω επιβάτες καθώς το κάθισμα βρίσκεται πιο ψηλά σε σχέση με τα εμπρός. Μοναδικό αρνητικό σημείο είναι το σκαλοπάτι που υπάρχει κάτω από το πίσω κάθισμα, όπου σε περίπτωση που ο οδηγός είναι υψηλόσωμος τα πέλματα του πίσω επιβάτη θα στριμωχτούν κάτω από το εμπρός κάθισμα. Οι εμπρός επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους αρκετό πλάτος και πολύ μεγάλο ύψος. Ο χώρος αποσκευών έχει μέτρια χωρητικότητα η οποία ανάλογα τη θέση του πίσω καθίσματος κυμαίνεται από τα 170-240 λίτρα. Το σχήμα του είναι επίπεδο αλλά το πάτωμά του είναι ρηχό.
Συνολικά ο διάκοσμος στο εσωτερικό του YRV είναι ανοιχτόχρωμος. Σε αυτό έχει γίνει ευρεία χρήση πλαστικού που όμως δεν ταιριάζει με το ευχάριστο ύφος του αυτοκινήτου. Υφασμα συναντάται μόνο στα καθίσματα το οποίο σπάει τη χρωματική μονοτονία του εσωτερικού. Στο σύνολό τους τα πλαστικά μέρη που απαρτίζουν το εσωτερικό του YRV είναι σκληρά. Περισσότερο ξεχωρίζουν για την πολύ καλή συναρμολόγησή τους και λιγότερο για την ποιότητά τους. Εργονομικά το μοναδικό πρόβλημα εντοπίζεται στη λανθασμένη τοποθέτηση του διακόπτη των αλάρμ στο πάνω μέρος της κολόνας του τιμονιού. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά καλή.
Τα πλαστικά μέρη από τα οποία είναι κατασκευασμένο το ταμπλό του YRV έχουν πολύ καλή συναρμογή αλλά είναι σκληρά. Ολοι οι διακόπτες βρίσκονται σε σωστές θέσεις με μοναδική "παραφωνία" την τοποθέτηση του διακόπτη των αλάρμ στο πάνω μέρος της κολόνας του τιμονιού.
Ο οδηγός δε θα συναντήσει ιδιαίτερα προβλήματα με τη θέση οδήγησης παρ' όλο που το τιμόνι δε ρυθμίζεται καθ' ύψος. Η περιφερειακή ορατότητα είναι καλή για όλους τους επιβάτες λόγω των μεγάλων γυάλινων επιφανειών.
Το σχετικά μικρό πλάτος του πίσω καθίσματος περιορίζει την άνεση ενός τρίτου επιβάτη. Οι δύο επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους αρκετό χώρο για τα γόνατά τους καθώς το κάθισμα μετακινείται κατά τον διαμήκη άξονά του.
Ο χώρος αποσκευών του YRV έχει χωρητικότητα από 170-240 λίτρα, ανάλογα τη θέση του πίσω καθίσματος. Το άνοιγμά του είναι μεγάλο και το σχήμα του εκμεταλλεύσιμο. Ομως είναι αρκετά ρηχός.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Daihatsu YRV 1,3 Ακολουθώντας τη νέα "μόδα"