Το νέο Astra 1,4 στις στροφές ακόμα και κατόπιν επιδίωξης του οδηγού παραμένει ουδέτερο και εύκολα ελεγχόμενο.
Οδηγώντας το νέο Astra άμεσα γίνεται αντιληπτή η στιβαρότητα του πλαισίου, όπως και η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης. Η τελευταία θα προτιμούσαμε να ήταν λίγο πιο μαλακή καθώς πρόκειται για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με κινητήρα 1,4 λίτρων και όχι κάποια σπορτίφ έκδοση. Ειδικά οι έντονες ανωμαλίες των δρόμων περνούν με ξερό τρόπο στο εσωτερικό, κάτι που γίνεται συχνά αντιληπτό από τους επιβάτες στους γεμάτους λακκούβες δρόμους της Ελλάδας. Από την άλλη πλευρά το όφελος της σφιχτής ρύθμισης της ανάρτησης σε συνδυασμό με το συμπαγές πλαίσιο και τα φαρδιά ελαστικά διάστασης 205/55 R 16 του αυτοκινήτου της δοκιμής (στάνταρ διάσταση είναι η 195/65 R 15) είναι η πολύ καλή σταθερότητα του αμαξώματος και τα αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης. Σε μια διαδρομή με στροφές, ο οδηγός είναι σε θέση να εξαντλήσει την ισχύ του κινητήρα, χωρίς να νιώθει ανασφάλεια.
Ακόμα και με άτσαλες κινήσεις η οδική συμπεριφορά του Astra παραμένει ουδέτερη και εύκολα ελεγχόμενη, καθώς οι υποστροφικές ή υπερστροφικές τάσεις είναι περιορισμένες. Στην πολύ καλή ενεργητική ασφάλεια συμβάλλουν και τα αποτελεσματικά φρένα με τη θετική αίσθηση, ενώ το τιμόνι με την ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση παρέχει καλή (αν και τεχνητή) πληροφόρηση.
Η ανάρτηση με τη σφιχτή ρύθμιση γίνεται αντιληπτή στους επιβάτες κατά το πέρασμα του αυτοκινήτου από ανωμαλίες των δρόμων.