Σπορτίφ στοιχεία και πολύ καλή ποιότητα υλικών και φινιρίσματος
Το ταμπλό του νέου Astra είναι από τα πιο σύγχρονα σχεδιαστικά, καθώς και από τα καλύτερα της κατηγορίας σε ποιότητα κατασκευής.
Η εικόνα που θα λάβει εκείνος που θα βρεθεί στο εσωτερικό του νέου Opel Astra είναι θετική από την πρώτη στιγμή. Η σχεδίαση του θαλάμου των επιβατών είναι από τις πιο σύγχρονες μεταξύ του ανταγωνισμού με σπορτίφ χαρακτηριστικά. Ευχάριστα στοιχεία αποτελούν η διχρωμία των πλαστικών τμημάτων και των υφασμάτινων επενδύσεων γκρι - μπλε (στην έκδοση Enjoy της δοκιμής), καθώς και οι επενδύσεις απομίμησης αλουμινίου στο ταμπλό και στις πόρτες και τιτανίου στην κεντρική κονσόλα.
Μοντέρνα εικόνα έχει και ο πίνακας οργάνων, από τον οποίο όμως απουσιάζει ο δείκτης θερμοκρασίας νερού του κινητήρα, ο οποίος έχει αντικατασταθεί από μια προειδοποιητική λυχνία. Στην τριγωνική κεντρική κονσόλα βρίσκονται τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος και πιο χαμηλά του εξαερισμού, τα οποία στο σύνολό τους προσφέρουν καλή εργονομία. Στη μέση του ταμπλό υπάρχει μία οθόνη πολλαπλών ενδείξεων (για το ηχοσύστημα, την εξωτερική θερμοκρασία, την κατανάλωση καυσίμου κ.ο.κ.), η οποία δεν περιλαμβάνει την ελληνική γλώσσα όπως συμβαίνει στο Vectra, ενώ για την εύρεση και ρύθμιση των επιμέρους λειτουργιών χρειάζεται ο οδηγός ένα διάστημα εξοικείωσης.
Από τα καλύτερα σχόλια αποσπά η ποιότητα των υλικών (μαλακά πλαστικά στο ταμπλό και στο μεγαλύτερο τμήμα των επενδύσεων των θυρών) και του φινιρίσματος, καθώς το νέο Astra είναι από τα κορυφαία μεταξύ των μικρομεσαίων μοντέλων. Αντιθέτως όσον αφορά τις θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν μόνο στις επενδύσεις των εμπρός θυρών, όχι όμως και στην κονσόλα ή στο ταμπλό, ενώ επίσης απουσιάζουν και οι ποτηροθήκες.
Οι επενδύσεις απομίμησης τιτανίου και αλουμινίου συνάδουν στη σύγχρονη εικόνα.
Οι δίχρωμες υφασμάτινες επενδύσεις της έκδοσης Enjoy είναι νεανικές.