Η παράδοση που θέλει την Peugeot ως μία από τις λίγες εταιρίες με προϊόντα που απευθύνονται στους θιασώτες της σπορτίφ οδήγησης συνεχίζεται και στην περίπτωση του Rallye.
H αρχή έγινε με το 205 Rallye, ακολούθησε το 106 Rallye των 100 ίππων και στα μέσα του 1998, εμφανίστηκε το 106 Rallye με 16βάλβιδο κινητήρα δανεισμένο από την έκδοση GTI. H Peugeot συνεχίζει να υποστηρίζει τη δίψα της νέας γενιάς για γρήγορα σούπερ μίνι και έτσι με το νέο Rallye χτυπάει στα ίσια τους έως τώρα "δυνατούς" της κατηγορίας (Punto GT, Citroen Saxo VTS). Σημαντικές εξωτερικές διαφορές σε σχέση με το Rallye της προηγούμενης γενιάς δεν υπάρχουν. Στα μόνα σημεία που διαφέρει είναι τα τάσια που καλύπτουν τις ζάντες των 14 ιντσών και οι προβολείς ομίχλης, η πίσω αεροτομή και το μαύρο προστατευτικό στους προφυλακτήρες. Ο σχεδιασμός του θαλάμου επιβατών εμφανίζεται διαφοροποιημένος σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Οι γυμνές επιφάνειες μετάλλου έχουν καλυφθεί με πλαστική επένδυση καλής ποιότητας, ενώ τα καθίσματα τύπου "μπάκετ" δε λείπουν, τονίζοντας το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ο πίνακας οργάνων με τη σειρά του παραμένει ο ίδιος, μόνο που το φόντο του είναι σκουρόχρωμο αντί για μπλε. Το Peugeot 106 Rallye είναι αναμφισβήτητα ένα μοντέλο που δημιουργήθηκε για να ικανοποιεί τον οδηγό στο δρόμο. Η συμπεριφορά του στις στροφές είναι υποδειγματική, καθώς υποστηρίζεται από το πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης, το καλά στημένο πλαίσιο και το δυνατό κινητήρα. Για την περίσταση, ο κινητήρας είναι 16βάλβιδος χωρητικότητας 1.587 κ.εκ., αποδίδει 127 ίππους στις 6.210 σ.α.λ. και έχει ροπή 155 Nm στις 5.170 σ.α.λ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας δένει πολύ καλά με το υπόλοιπο σύνολο, καθώς είναι εύστροφος, ελαστικός και διαθέτει την απαραίτητη δύναμη προκειμένου να κινήσει το στιβαρό αμάξωμα σε γρήγορους ρυθμούς. Τέλος, τα φρένα ικανοποιούν με την απόδοσή τους (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, απλοί πίσω).
Αξίζει για :
1) Την σπορτίφ οδική συμπεριφορά του
2) Τον 16βάλβιδο κινητήρα που προσδίδει πολύ καλές επιδόσεις