Η μεσαία κατηγορία είναι από τις πιο απαιτητικές, κυρίως λόγω των απαιτήσεων του συγκεκριμένου αγοραστικού κοινού, αλλά και λόγω της μεγάλης ποικιλίας των μοντέλων, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν περιθώρια εφησυχασμού για τις εταιρείες και φυσικά ούτε και για την Peugeot. Ο αντιπρόσωπός της στη συγκεκριμένη κατηγορία είναι το επιτυχημένο εμπορικά 406. Αν και δεν υπήρχαν ουσιαστικοί λόγοι βελτίωσης του μοντέλου, οι αλλαγές που δέχτηκε το 1999, το ανανέωσαν και του προσέδωσαν πιο νεανική γραμμή, αλλά και ακόμα καλύτερη οδική συμπεριφορά. Εξωτερικά, οι αλλαγές που έγιναν στο 406 είναι τόσο στο εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα, στη μάσκα, τα φώτα και το κάτω μέρος του προφυλακτήρα, όσο και πίσω, στα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα. Σε γενικές γραμμές, οι περιορισμένες επεμβάσεις κατάφεραν να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τη μοντέρνα γραμμή που ήδη διέθετε. Οι κινητήρες που κινούν το αμάξωμα των 1.318 κιλών παρέμειναν οι ίδιοι και χωρίς καμία εξέλιξη, ενώ στις αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης, οι βελτιώσεις που έγιναν είναι τόσο εμφανείς, όσο και καλοδεχούμενες. Συγκεκριμένα, οι αναρτήσεις έχουν πλέον πλησιάσει στην ιδανική αναλογία κρατήματος και άνεσης, ενώ το σύστημα διεύθυνσης έγινε πιο σαφές και γρήγορο. Στο εσωτερικό, οι βελτιώσεις εστιάζονται στην καλύτερη ποιότητα υλικών, αλλά και σε κάποιες αλλαγές που έγιναν με στόχο την ακόμη καλύτερη εργονομία