Μέρος από τη τεχνολογία που χρησιμοποιείται στην F1 περνάει αυτούσια στο νέο δημιούργημα της Ferrari, την F430.
Εάν οι "τιφόζι" είχαν μείνει ενθουσιασμένοι με την F360 Modena, τότε το νέο υπεραυτοκίνητο της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα τους κάνει να χάσουν τον ύπνο τους! Ο λόγος φυσικά για το νέο δημιούργημα της Ferrari και του Πινινφαρίνα, την F430. Η F430 δεν πρέπει απλά να θεωρείται μόνο διάδοχος της F360 Modena αλλά μια V8 εκδοχή του απόλυτου αυτοκινήτου παραγωγής, της Enzo. Όπως φανερώνει και το λογότυπο του οχήματος, η F430 διαθέτει κινητήρα V8 4,3 λίτρων ισχύος 490 ίππων στον οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ αρκούν μόλις 4 δλ. από στάση για να φθάσει τα 100 χλμ./ώρα! Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα, ενώ διαθέτει και ημιαυτόματο - σειριακού τύπου κιβώτιο ταχυτήτων "βγαλμένο" από την F1. Ο οδηγός λοιπόν μπορεί να επιλέξει -για τις αλλαγές των σχέσεων- την κλασική λύση της "χτένας" που βρίσκεται δεξιά του, είτε τα paddles που βρίσκονται στο τιμόνι. Το τιμόνι όμως πέραν των paddles διαθέτει και έναν μικρό μοχλό μέσω του οποίου ο "πιλότος" μπορεί να επιλέξει 5 διαφορετικά προγράμματα (πάγο, γλιστερές επιφάνειες, race και ASR) τα οποία ρυθμίζουν τη σκληρότητα των αμορτισέρ, το μπλοκέ διαφορικό αλλά και τη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων. Για τη σχεδίαση ουδέν λόγος γίνεται αφού το βλέμμα του παρατηρητή μένει κολλημένο -χωρίς υπερβολή- πάνω στην Ιταλίδα καλλονή. Επίσημη πρεμιέρα λοιπόν στο Παρίσι αλλά για όποιον επιθυμεί την απόκτησή της καλό θα ήταν να κάνει λίγη υπομονή, αφού οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν από το Φεβρουάριο/Μάρτιο του 2005 και μετά.