Το 1007 εμπρός εμφανίζει πολλά κοινά αισθητικά στοιχεία με το 407.
Το μικρότερο όχημα της Peugeot, το 1007, αναμένεται να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον τόσο του Τύπου όσο και των επισκεπτών της διεθνούς Έκθεσης. Το ενός όγκου αμάξωμά του στο εμπρός τμήμα δείχνει άμεσα τη προέλευσή του, υιοθετώντας στοιχεία από το 407. Από το πλάι εντύπωση προκαλεί το αυξημένο ύψος του αμαξώματος (1,61 μ.), αλλά κυρίως οι πόρτες οι οποίες είναι συρόμενες και αποτελούν ένα πρωτοποριακό (για την κατηγορία) χαρακτηριστικό. Το άνοιγμα και κλείσιμό τους γίνεται ηλεκτρικά, ενώ το μεγάλο άνοιγμά τους συμβάλλει στην εύκολη επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών. Στο εσωτερικό η εικόνα είναι σύγχρονη και ο εκάστοτε αγοραστής μπορεί να κάνει τη δική του επιλογή χρωματικών συνδυασμών μέσω του προγράμματος "Cameleo". To 1007 διαθέτει στον πίσω χώρο δύο ανεξάρτητες θέσεις, οι οποίες είναι συρόμενες και αναδιπλούμενες. Ο όγκος του αποθηκευτικού χώρου ανέρχεται στα 178 λτ. και φτάνει έως τα 364 λτ. με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Το μίνι MPV Peugeot θα εφοδιάζεται με έως 7 αερόσακους (ζεύγη μετωπικών, πλευρικών, οροφής και στην κολόνα του τιμονιού). Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τα μηχανικά σύνολα των 1,4 λτ. & 75 ίππων και 1,6 λτ. & 110 ίππων.
Για το κοινό που θα αναζητήσει ένα μικρό όχημα πόλης, αλλά με δυνατή "καρδιά", το 1007 στην έκδοση RC συνδυάζει με ιδανικό τρόπο την πρακτικότητα με τις επιδόσεις. Εξωτερικά σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις ξεχωρίζει από τους μεγάλους τροχούς, τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Ανάλογα σπορτίφ πινελιές υπάρχουν και στο εσωτερικό, όπως είναι οι δερμάτινες επενδύσεις και τα τμήματα από αλουμίνιο σε διάφορα σημεία. Το 1007 RC διαθέτει ένα μηχανικό σύνολο 1,6 λίτρων απόδοσης 140 ίππων, το οποίο αναμένεται να κινεί σε γρήγορους ρυθμούς το μικρό αμάξωμα του Γαλλικού οχήματος.
607 facelift
Μικρές αισθητικές και τεχνικές αλλαγές φέρει το ανανεωμένο 607.
Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίασή του, το 607 δέχτηκε ανανέωση στα σημεία. Εξωτερικά υπάρχουν μικρές αλλαγές στους προφυλακτήρες και τη μάσκα, ενώ στο εσωτερικό ανανέωση υπάρχει στο διάκοσμο, o οποίος κάνει το αυτοκίνητο να δείχνει ακόμα πιο πολυτελές. Μηχανικά οι βελτιώσεις αφορούν την ανάρτηση η οποία είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη μέσω αισθητήρων που υπάρχουν σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν μεγαλύτερα δισκόφρενα εμπρός διαμέτρου 330 χιλ., καθώς και τελευταίας γενιάς ESP (Bosch 8.0).
Από τα πιο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που πρόκειται να δούμε στην έκθεση του Παρισιού είναι το Peugeot 907. Πρόκειται για ένα GT Coupe όχημα δύο θέσεων, το οποίο συνδυάζει μοντέρνα με ρετρό στοιχεία στην εμφάνισή του. Το μήκος του ξεχωριστού αυτού οχήματος είναι 4,37 μέτρα, το πλάτος 1,88 μέτρα, το ύψος 1,21 μέτρα και το μεταξόνιο είναι 2,50 μέτρα, ενώ το βάρος φτάνει τα 1.400 κιλά. Ο θάλαμος των επιβατών διακρίνεται για τη σπορτίφ αισθητική του και προσφέρει ευρυχωρία. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και πάνω σε αυτό στηρίζονται πολλά μηχανικά τμήματα όπως τα διπλά ψαλίδια των αναρτήσεων. Οι τροχοί των 18 ιντσών συνδυάζονται με ελαστικά διαστάσεων 275/40 εμπρός και 345/35 πίσω. Τη δυναμική του υπόσταση τονίζει ο θηριώδης κινητήρας των 12 κυλίνδρων και των 6,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 500 ίππους και είναι τοποθετημένος πίσω από τον εμπρός άξονα του οχήματος.
Quark
Το Quark είναι τετρακίνητο με κινητήρα που χρησιμοποιεί ως καύσιμο το υδρογόνο.
Το πρωτότυπο όχημα Quark αποτελεί τη "γουρούνα" του μέλλοντος. Το μήκος, πλάτος και ύψος είναι 2.380, 1.500 και 1.106 χιλιοστά αντίστοιχα, το μεταξόνιο είναι 1.730 χιλ., ενώ το βάρος του φτάνει τα 425 κιλά. Εκτός από τον φουτουριστικό σχεδιασμό του ξεχωρίζει και για τον οικολογικό του χαρακτήρα, καθώς διαθέτει fuel cells, χρησιμοποιώντας ως καύσιμο το υδρογόνο. Ο ηλεκτροκινητήρας μεταφέρει σε κάθε τροχό ξεχωριστά 100 Nm ροπής. Μάλιστα οι τροχοί των 17 ιντσών διαθέτουν ελαστικά διαστάσεων 235/45.Η ανώτατη ταχύτητα που μπορεί να επιτύχει είναι τα 110 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία υπολογίζεται έως τα 130 χλμ. Το πλαίσιο του Quark είναι κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο, ενώ οι αναρτήσεις είναι ανεξάρτητες και αποτελούνται από διπλά ψαλίδια στον εμπρός και πίσω άξονα.