ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/9/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/9/2004
Θέματα αγοράς mtx
Αλλη μπάλα...
Τεχνολογία
Υψηλή τεχνολογία και πληθώρα καινοτομιών
Η εκκίνηση του κινητήρα της BMW γίνεται με μπουτόν ενώ υπάρχει η δυνατότητα χρήσης ακόμη και φωνητικών εντολών για ορισμένα συστήματα.
Ένα στοιχείο το οποίο μπορεί να λειτουργήσει ως "κοινός παρονομαστής" για τα δύο αυτοκίνητα είναι το υψηλό τεχνολογικό τους υπόβαθρο. Ξεκινώντας από την BMW Σειρά 1 πρέπει να σταθούμε στο μηχανικό σύνολο το οποίο διαθέτει σύστημα Valvetronic και Double Vanos για συνεχή ρύθμιση του χρονισμού και έλεγχο των εκκεντροφόρων αντίστοιχα. Επιπλέον οι αναρτήσεις τόσο εμπρός όσο και πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους και υποπλαίσια μαρτυρούν τον ασυμβίβαστο χαρακτήρα του οχήματος και της εταιρείας. Ένα πλήθος από ηλεκτρονικά συστήματα για τον έλεγχο οποιασδήποτε αντίδρασης του οχήματος υπό τη σκέπη του DSC (Dynamic Stability Control) για τον έλεγχο της ευστάθειας, το ASC το οποίο επεμβαίνει σαν ένα συμβατικό σύστημα κλειδώματος του διαφορικού και ακόμη τα συστήματα DBC και CBC για το καλύτερο και ασφαλέστερο δυνατό φρενάρισμα μαζί με τα πιο "παραδοσιακά" EBD (κατανομή ισχύος πέδησης) και ΑΒS. Τα ελαστικά run-flat, η εκκίνηση του κινητήρα με μπουτόν, η δυνατότητα τοποθέτησης του συστήματος iDrive, η δυνατότητα χρήσης φωνητικών εντολών για ορισμένα συστήματα, τα φώτα δύο σταδίων στο πίσω μέρος κ.λπ. ορίζουν τον χαρακτήρα αυτής της νέας BMW. Από την πλευρά της η Mercedes έχει να επιδείξει με τη νέα A-Class μια εντυπωσιακή γεωμετρία σε ό,τι αφορά την πίσω ανάρτηση αλλά και το καινοτόμο σύστημα συνεχούς ελέγχου και επανεκτίμησης της σκληρότητας των αμορτισέρ και της απόσβεσης των ανωμαλιών. Από εκεί και πέρα στοιχεία όπως είναι τα φώτα που "στρίβουν" και φωτίζουν το εσωτερικό μιας στροφής, το ESP τελευταίας γενιάς, τα ενεργά προσκέφαλα εμπρός, η τεχνική "σάντουιτς" στην οποία βασίζεται το υπερυψωμένο δάπεδο και ο αισθητήρας απώλειας πίεσης σε κάποιο ελαστικό (υπάρχει και στην BMW) συνθέτουν ένα πολύ προηγμένο τεχνολογικά προφίλ. Να σημειωθεί ότι η BMW διαθέτει και σύστημα ελέγχου της φθοράς σε τμήματα όπως τα τακάκια.
Ακόμη και εάν σκάσει ένα από τα ελαστικά της Σειράς 1 το όχημα μπορεί να συνεχίσει την κίνησή του.

Η πίσω ανάρτηση της Mercedes εντυπωσιάζει με το καινοτόμο σχήμα της. O εξοπλισμός διαθέτει πλήθος ηλεκτρονικών συστημάτων.

 
 BMW 116i - Mercedes A 170
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Πολυχρηστικότητα
Χώροι
Τεχνολογία
Kινητήρες
Στο δρόμο
Mελλοντικά σχέδια