ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/9/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/9/2004
Θέματα αγοράς mtx
Αλλη μπάλα...
Kινητήρες
Ο κινητήρας της BMW είναι 16βάλβιδος και κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού με την γραμμική απόδοση της ισχύος αλλά και πολύ θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα των στροφών. Επίσης η ελαστικά είναι πολύ ικανοποιητική χάρη και στην πολύ καλή κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων ενώ η εν γένει συμπεριφορά του είναι πολύ πολιτισμένη. Βέβαια δεν εντυπωσιάζει σε επιδόσεις και κυμαίνεται στο μέσο όρο της κατηγορίας (στα ίδια επίπεδα με το Audi A3 1,6). Από την άλλη πλευρά ο κινητήρας της Mercedes είναι 8βάλβιδος (από τους ελάχιστους της κατηγορίας καθώς όλοι οι κατασκευαστές προτιμούν 16βάλβιδους). Βασικό του προσόν είναι η ελαστικότητα η οποία εντυπωσιάζει αλλά και η απόδοση μεγάλων ποσοστών της ροπής σε ένα ευρύ φάσμα στροφών. Το στοιχείο αυτό καθιστά συχνά αχρείαστη την αλλαγή σχέσεων προς τα κάτω (σπάνια θα επιλεχθεί δεύτερη σχέση εντός πόλης και τέταρτη εκτός αυτής). Μοναδικό του ίσως μειονέκτημα είναι ο θόρυβος που παράγει ο οποίος είναι πολύ αισθητός.


 
 BMW 116i - Mercedes A 170
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Πολυχρηστικότητα
Χώροι
Τεχνολογία
Kινητήρες
Στο δρόμο
Mελλοντικά σχέδια