Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/11/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/11/2004
Πρώτη επαφή
“Plus” 1!
Οδική Συμπεριφορά
Κύριο χαρακτηριστικό η άνεση
Το νέο FR-V συνδυάζει με πολύ καλό τρόπο την άνεση αλλά και τα ασφαλή οδηγικά χαρακτηριστικά -κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης- γεγονός που είναι και το ζητούμενο άλλωστε από ένα πολυχρηστικό αυτοκίνητο. Η ανάρτηση που προέρχεται από το CR-V (γόνατα ΜακΦέρσον, ελικοειδή ελατήρια, αμορτισέρ συμπιεσμένου αερίου και αντιστρεπτική δοκός εμπρός, ενώ πίσω εφοδιάζεται με διπλά ψαλίδια, ελικοειδή ελατήρια, αμορτισέρ συμπιεσμένου αερίου και αντιστρεπτική δοκό) έχει μαλακή αίσθηση συμβάλλοντας τα μέγιστα στην άνεση των επιβατών, ενώ και η ποιότητα κύλισης κυμαίνεται σε καλά επίπεδα. Στην Ισπανία όπου μας δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο FR-V, διαπιστώσαμε πως κινούμενο το όχημα σε υψηλές ωριαίες ταχύτητες η σταθερότητά του είναι καλή αλλά οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που δημιουργούνται -έπειτα από τα 120 χλμ./ώρα- θα ενοχλήσουν τους επιβαίνοντες στην καμπίνα των επιβατών. Σε δρόμο με στροφές, το FR-V θα υποστρέψει ελαφρά -και θα παρουσιάσει και μικρές κλίσεις- εάν η ποιότητα της ασφάλτου είναι κακή αλλά το VSA ενεργοποιεί το φρένο στο εξωτερικό του μπροστινού τροχού ούτως ώστε να αποφευχθεί η έξοδος του οχήματος από την επιθυμητή πορεία. Τέλος καλό σε αίσθηση και πληροφόρηση είναι το σύστημα διεύθυνσης με την υδραυλική υποβοήθηση.
Η σταθερότητα του οχήματος σε ανοιχτό δρόμο είναι καλή. Μικρής έντασης αεροδυναμικοί θόρυβοι θα δημιουργηθούν όταν το όχημα κινείται με μεγάλη ταχύτητα.

 
 Ηonda FR-V
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Οδική Συμπεριφορά
Διαμόρφωση Εσωτερικού 2x3=6!