Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/11/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/11/2004
Πρώτη επαφή
Ηonda FR-V
“Plus” 1!
Το FR-V διαθέτει επιθετικό και δυναμικό σχεδιασμό.
Ακούει στο όνομα FR-V και είναι το νέο μικρομεσαίο πολυχρηστικό όχημα της Honda, το οποίο με διάταξη καθισμάτων 3+3 και με έξυπνες διαρρυθμίσεις στο εσωτερικό δίνει ένα νέο ενδιαφέρον -καθώς και περισσότερες επιλογές- στη δύσκολη κατηγορία των μικρομεσαίων πολυχρηστικών.
Τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν ακανόνιστο σχήμα.
Ως επί το πλείστον ο Έλληνας καταναλωτής για να καλύψει τις οικογενειακές - μεταφορικές του ανάγκες “καταφεύγει” στη δοκιμασμένη λύση των σεντάν οχημάτων. Ρίχνοντας μια ματιά στην Ευρωπαϊκή κοινότητα θα διαπιστώσουμε πως οι εταίροι μας έχουν εξοικειωθεί πλήρως με το χαρακτήρα των πολυχρηστικών οχημάτων, αφού, κακά τα ψέματα, τέτοιου είδους αυτοκίνητα καλύπτουν και με το παραπάνω τις οικογενειακές ανάγκες, ενώ δεν υπολείπονται σε κανένα τομέα (οδική συμπεριφορά, άνεση, χώροι, παθητική ασφάλεια, τεχνολογία κ.λπ.) από τις κλασικές μπερλίνες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα όλων αυτών που προαναφέραμε αποτελούν η Γαλλία, η Γερμανία και η Αγγλία, που και οι τρεις μαζί, στις εγχώριες αγορές τους, κατάφεραν να ξεπεράσουν σε πωλήσεις πολυχρηστικών μοντέλων τις 727.000 μονάδων για το έτος 2004 -όταν όλη η Ευρωπαϊκή κοινότητα αγγίζει σε αντίστοιχες πωλήσεις τα 1,1 εκ. αυτοκίνητα. Η "στροφή" αυτή των καταναλωτών προς τη συγκεκριμένη κατηγορία αναμένεται μέχρι το 2006 να σημειώσει ακόμα μεγαλύτερη αύξηση φθάνοντας ή ακόμα και ξεπερνώντας σε ταξινομήσεις τα 1,2 εκ. πολυχρηστικά οχήματα. Αφουγκραζόμενη λοιπόν η Honda τις ανοδικές αυτές τάσεις, έριξε στη μάχη το δικό της εκπρόσωπο που ακούει στο όνομα FR-V. Το νέο μικρομεσαίο πολυχρηστικό όχημα της Ιαπωνικής εταιρείας τίθεται αντιμέτωπο με παραδοσιακούς αντιπάλους της κλάσης όπως το Ford Focus C-Max, το VW Touran, το Renault Scenic και φυσικά το Fiat Multipla (και αυτό με διάταξη καθισμάτων 3+3). Ο σχεδιασμός του FR-V ξεφεύγει από τα Ιαπωνικά πρότυπα και έρχεται πιο κοντά στις ανάγκες του σύγχρονου Ευρωπαίου καταναλωτή. Δυναμικές γραμμές -κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα- έντονα νεύρα στα φτερά και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες συνθέτουν ένα σύνολο επιθετικό και άκρως αποδεκτό. Βέβαια τα ιδιόρρυθμης αισθητικής πίσω φωτιστικά σώματα δεν ταιριάζουν -κατά την άποψή μας- με το συνολικά σύγχρονο ντιζάιν του οχήματος. Το μήκος του νέου ενός όγκου μοντέλου της Honda (4.285 μ.) είναι ίδιο με αυτό του 5θυρου Civic, αλλά το πλάτος όπως και το μεταξόνιο (2.680 μ.) είναι μεγαλύτερα προς όφελος των διαθέσιμων χώρων. Με τον τρόπο αυτό οι τεχνικοί της Ιαπωνικής εταιρείας κατάφεραν να δημιουργήσουν μια ευρύχωρη καμπίνα για τους επιβάτες και μεγάλο χώρο για τις αποσκευές. Περνώντας τώρα στον τεχνικό τομέα, κοινά στοιχεία θα διακρίνουμε στο FR-V με το ελεύθερου χρόνου όχημα της Ιαπωνικής εταιρείας, το CR-V. Το μικρομεσαίο πολυχρηστικό μοντέλο της Honda βασίζεται σε μια εξελιγμένη πλατφόρμα του CR-V και φέρει και την ίδια δομή αναρτήσεων. Αποτέλεσμα είναι να επιτυγχάνεται μια καλή σχέση άνεσης και οδικής συμπεριφοράς. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες το νέο FR-V θα διατίθεται με τρία μηχανικά σύνολα 1,7 λίτρων βενζίνης με 125 ίππους, 2,0 λίτρων βενζίνης με 150 ίππους και ένα κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 2,2 λίτρων με 140 ίππους. Τέλος, η Ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε και τις τιμές στις οποίες θα διατίθεται το μοντέλο, οι οποίες θα ξεκινούν από τα 22.790 ευρώ (με το μηχανικό σύνολο των 1,7 λίτρων που θα είναι και το μοναδικό διαθέσιμο στην ελληνική αγορά) με 6 αερόσακους στον εξοπλισμό και πληθώρα ηλεκτρικών ευκολιών.
Κινητήρες
Το νέο πολυχρηστικό όχημα της Honda θα εφοδιάζεται με τρία μηχανικά σύνολα -2 βενζίνης και 1 πετρελαίου- χωρητικότητας 1,7 λίτρων με 125 ίππους, 2,0 λίτρων με 150 ίππους και έναν 2,2 λίτρων i-CDT-i με 140 ίππους. Στο επίκεντρο βέβαια του ενδιαφέροντος για την ελληνική αγορά βρίσκεται ο 1.700άρης κινητήρας τεχνολογίας VTEC. Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις των Ιαπώνων, το μηχανικό σύνολο των 1,7 λίτρων με το μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων αποδίδει 125 ίππους στις 6.300 σ.α.λ. και 154 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ. Στη πράξη η εξαιρετικά επίπεδη καμπύλη ροπής εξασφαλίζει θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα των στροφών καταφέρνοντας να κινήσει σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το όχημα. Συνδυάζεται με ένα 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, καλό σε αίσθηση και με κοντή κλιμάκωση σχέσεων. Η κατανάλωσή του σε ποσότητες καυσίμου ανέρχεται στα 7,5 λίτρα ανά 100 χλμ./ώρα (σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις του κατασκευαστή).

 
 Ηonda FR-V
Εσωτερικό
Οδική Συμπεριφορά
Διαμόρφωση Εσωτερικού 2x3=6!