Σε ό,τι αφορά το οδηγικό σκέλος, το νέο C4 αποδεικνύεται αρκετά ευχάριστο κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης. Βασίζεται με μικρές τροποποιήσεις στην πλατφόρμα αλλά και στις αναρτήσεις του έτερου γαλλικού 307 με αποτέλεσμα η άνεση που λαμβάνουν οι επιβάτες στην καμπίνα να κυμαίνεται σε καλά επίπεδα. Βέβαια η ανάρτηση χωρίς να αλλάζει η γενική "φιλοσοφία" της είναι ένα "κλικ" πιο σφιχτή με αποτέλεσμα να κάνει το C4 πιο σπορτίφ δίχως απ' την άλλη να περιορίζει την άνεση.
Κινούμενοι σε δρόμο με στροφές -και οδηγώντας το αυτοκίνητο σε γοργούς ρυθμούς- μιας ήπιας μορφής υποστροφή θα κάνει την εμφάνισή της, όμως η προβλέψιμη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το ελαφρύ αλλά ακριβέστατο σύστημα διεύθυνσης και το ESP καθιστούν το νέο C4 ιδιαίτερα συνεργάσιμο στον έλεγχο του οδηγού. Αξίζει στο σημείο αυτό να σημειώσουμε πως το ESP απενεργοποιείται πλήρως μόνο μέχρι τα 50 χλμ./ώρα και μετά "μπαίνει" πάλι, διορθώνοντας τυχόν λάθη του οδηγού με ομαλό τρόπο.
Ο πολύ καλός αεροδυναμικός συντελεστής του νέου C4 -ανέρχεται στο 0,29 στο 5θυρο- έχει θετικό αντίκτυπο στο όχημα όταν αυτό κινείται με υψηλές ταχύτητες σε ανοιχτό δρόμο, αφού συμβάλλει στη διατήρηση του οχήματος σε σταθερή πορεία δίχως να εμφανίζει τάσεις πλεύσεις ή αεροδυναμικούς θορύβους στην καμπίνα των επιβατών. Τα φρένα έχουν ικανοποιητική αίσθηση, ενώ ανταποκρίνονται άμεσα στις εντολές του οδηγού έπειτα κιόλας από έντονη χρήση.
Το ESP επεμβαίνει ομαλά και διορθώνει τυχόν λάθη του οδηγού. Στα υπέρ του νέου C4, το ελαφρύ σχετικά αλλά ακριβέστατο σύστημα διεύθυνσης και τα πολύ καλά τόσο σε αίσθηση όσο και σε απόδοση φρένα.