Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/2/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/2/2005
Πρώτη επαφή
Concept Z 3door
Mitsubishi Colt CZT
Στην κορυφή της γκάμας
Στο παρελθόν υπήρχαν αρκετά γρήγορα ιαπωνικά μικρά αυτοκίνητα, τα οποία δεν έφτασαν ποτέ στην ευρωπαϊκή αγορά. Η Mitsubishi ωστόσο θέλοντας να κάνει ακόμα πιο έντονη την παρουσία της στη συγκεκριμένη αγορά ως μια εταιρεία με σπορτίφ βλέψεις, αποφάσισε να λανσάρει την κορυφαία έκδοση του τρίθυρου Colt, CZT. Μεγάλη χαρά λοιπόν για όλους εκείνους που αναζητούν καυτές επιδόσεις και ανάλογο οδηγικό χαρακτήρα από ένα μικρό χάτσμπακ αυτοκίνητο το οποίο έρχεται αντιμέτωπο με τις κορυφαίες εκδόσεις των ευρωπαϊκών Ford Fiesta ST, Peugeot 206 GTi ή ακόμα πιο άμεσα με τα επίσης υπερτροφοδοτούμενα Seat Ibiza FR και Mini Couper S. Το CZT έχει ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση από το CZ3, μέσω της πιο μυώδους σχεδίασης των προφυλακτήρων (με κυψελοειδή εισαγωγή στον εμπρόσθιο) και την παρουσία αεροτομής στο πάνω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών. Οι ζάντες των 16 ιντσών και η χρωμιωμένη απόληξη της εμφάνισης συμπληρώνουν την διαφορετικότητα του CZT από τις υπόλοιπες τρίθυρες εκδόσεις. Στο εσωτερικό του η εικόνα είναι και εκεί περισσότερο σπορτίφ, με τις επενδύσεις των ημιμπάκετ καθισμάτων (από συνδυασμό δέρματος και υφάσματος), τα αλουμινένια πεντάλ, το λευκό φόντο του πίνακα οργάνων και το δερμάτινο τιμόνι (αλλά και ο επιλογέας) με τις κόκκινες ραφές να συμπληρώνουν αυτή την εικόνα. Στο δρόμο το CZT είναι σαφέστατα πιο σπορτίφ με την σκληρότερη ρύθμιση της ανάρτησης, την παρουσία μπάρας θόλων για καλύτερη ακαμψία στο εμπρός μέρος, τα ενισχυμένα ψαλίδια και βάσεις της αντιστρεπτικής αλλά και την κατά 8% πιο κοντή κρεμαγιέρα και τα μεγαλύτερα δισκόφρενα στον εμπρός άξονα (280 χιλ.) να ορίζουν αυτή την εικόνα. Έτσι, το CZT μετριάζει την άνεση των επιβατών αφού οι ανωμαλίες του οδοστρώματος περνούν στο εσωτερικό του, ωστόσο οι μηδενικές κλίσεις σε δρόμο με στροφές και ο δυνατός και γραμμικός κινητήρας των 150 ίππων του επιτρέπουν να κινηθεί ταχύτατα. Η υποστροφή που παρουσιάζεται στην έντονη πίεση του δεξιού πεντάλ δεν εκδηλώνεται αφού το -στάνταρ- σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (Μ.A.S.C) επεμβαίνει διακριτικά διατηρώντας το μικρό αμάξωμα στην επιθυμητή τροχιά. Το σύστημα διεύθυνσης παρέχει και εκείνο τεχνητή αίσθηση απαιτώντας χρόνο εξοικείωσης του οδηγού, ωστόσο τα φρένα και το κιβώτιο (της Getrag) κρίνονται αποτελεσματικά για το ύφος του αυτοκινήτου.
H κορυφαία έκδοση CZT προσφέρει απλόχερα οδηγική απόλαυση μέσω του αμιγώς σπορτίφ χαρακτήρα της.

Παρά το μη απενεργοποιούμενο M.A.S.C., το CZT δεν κρύβει τις σπορτίφ του διαθέσεις, εκμεταλλευόμενο τον δυνατό κινητήρα και το στήσιμο της ανάρτησης.

 
 Μitsubishi Colt CZ3 & Colt CZT
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά
Eσωτερικό - Χώροι
Kινητήρες
Mitsubishi Colt CZT