Η θέση οδήγησης θα καλύψει τις απαιτήσεις ακόμη και υψηλόσωμων οδηγών χάρη στο πολυρυθμιζόμενο κάθισμα και το αντίστοιχο τιμόνι.
Η έντονη κλίση της κεντρικής κονσόλας αλλά και του ταμπλό γενικότερα είναι το πρώτο στοιχείο που σημειώνει ο εισερχόμενος στο εσωτερικό του νέου Passat. To επόμενο είναι το οριζόντιο τμήμα που χωρίζει το ταμπλό σε δύο τμήματα και συμβάλλει τα μέγιστα στη διακόσμηση του εσωτερικού καθώς μπορεί να επενδυθεί με διάφορα υλικά (ξύλο, αλουμίνιο, ματ πλαστικό κ.λπ.). Ο πίνακας οργάνων είναι το μόνο σχετικά γνώριμο βασικό στοιχείο καθώς διατηρεί μεν το μοτίβο των τεσσάρων στρογγυλών οργάνων με τη διαφορά ότι τα δύο μικρότερα (για τη θερμοκρασία και τη στάθμη της βενζίνης) βρίσκονται στη βάση και όχι στην κορυφή της κοιλότητας. Ο μπλε φωτισμός είναι επίσης γνώριμος, όμως οι ενδείξεις είναι νέες και αρκετά ευχάριστες. Από πλευράς ποιότητας το Passat έδειξε ότι ικανοποιεί τις προσδοκίες για υψηλό επίπεδο καθώς επιδεικνύει μαλακά πλαστικά στο μεγαλύτερο τμήμα του ταμπλό και το εσωτερικό των θυρών (με εξαίρεση ένα τμήμα εμπρός από τον εμπρός επιβάτη) αλλά και μια πολύ προσεγμένη συναρμολόγηση. Νέα και άνετα είναι τα καθίσματα, πολύ καλή η θέση οδήγησης χάρη στις ρυθμίσεις τιμονιού και καθίσματος ενώ πολυάριθμοι και μεγάλοι είναι οι χώροι για μικροαντικείμενα χάρη και στην απουσία του παραδοσιακού χειρόφρενου. Από πλευράς εξοπλισμού το Passat αναμένεται να είναι πλήρες καθώς οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το ΕSP, το ABS, το aircondition Climatic, τα ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και οι ηλεκτρικά ελεγχόμενοι καθρέφτες καθώς και έξι αερόσακοι θα είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού.
Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί το σύστημα κλιματισμού στη βάση της ενώ πολλοί είναι οι χώροι για μικροαντικείμενα.
Το ταμπλό έχει μια κλίση προς τα εμπρός και παραδοσιακά αρκετά μεγάλο βάθος. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή όπως και η εργονομία.