Σε δρόμο με στροφές το Fox 1,2 κινείται με ασφάλεια αλλά χωρίς πολλές σπορτίφ προεκτάσεις. Στην εθνική οδό η σταθερότητα είναι υψηλού επιπέδου ακόμη και όταν προσεγγίζεται η μέγιστη ταχύτητα.
Εντός πόλεως το Fox κινείται με ικανοποιητική ευελιξία παρά τον αρκετά μεγάλο κύκλο στροφής με ακτίνα 5,5 μέτρων. Πάντως σε σχέση με τα άλλα super mini υστερεί εμφανώς, λόγω του μεγαλύτερου μήκους του. Η ανάρτηση παρά τη σχετικά σφικτή ρύθμισή της δεν θα ενοχλήσει κατά το πέρασμα πάνω από τις γνωστές αστικές οδικές ανωμαλίες ενώ και στην εθνική οδό συνεχόμενες ανομοιομορφίες του εδάφους δεν θα ανησυχήσουν τον οδηγό. Ένα από τα στοιχεία που θα εκτιμήσει ο οδηγός ανεξαρτήτως του περιβάλλοντος κίνησης είναι η αρκετά ψηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης η οποία εξασφαλίζει εύλογα έναν ανεμπόδιστο έλεγχο του χώρου γύρω από το όχημα. Σε δρόμο με στροφές το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται ουδέτερα και φιλικά προς τον οδηγό επιδεικνύοντας αρκετά μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης. Μόλις αυτά τείνουν να ξεπεραστούν, εμφανίζεται υποστροφή, κάτι που οφείλεται και στο γεγονός ότι από το διόλου ευκαταφρόνητο βάρος των 1.056 κιλών του αμαξώματος, το 61% αναλογεί στον εμπρός άξονα. Ωστόσο, ο έλεγχος είναι εφικτός και επιτυγχάνεται άμεσα χάρη στο καλό σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης (αρκετά βαρύ και σαφές) με στάνταρ τη μεταβλητή υποβοήθηση και τρεις στροφές από άκρη σε άκρη. Παρά το αρκετά μικρότερο βάρος που αναρτάται στον πίσω άξονα δεν παρατηρήθηκαν αξιοσημείωτες τάσεις του πίσω μέρους να ελαφρώνει και να προκαλεί υπερστροφή. Οι δε κλίσεις είναι μεν υπαρκτές χωρίς όμως να επηρεάζουν την πορεία του αυτοκινήτου. Το Fox μπορεί με άνεση φυσικά να κινηθεί και στον αυτοκινητόδρομο, όπου εμφανίζεται πολύ σταθερό. Από την άλλη πλευρά κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο είναι αρκετά έντονος ο θόρυβος του κινητήρα ενώ και το ύψος του αμαξώματος επιφέρει μια αρκετά αισθητή αντίσταση σε πλευρικό άνεμο χωρίς όμως περαιτέρω συνέπειες. Ο επιλογέας του κιβωτίου επιδέχεται αρκετά "γρήγορης" μεταχείρισης χωρίς πάντως να είναι και κορυφαίος σε αίσθηση.
H βασική αντίδραση του οχήματος υπό πίεση είναι η υποστροφή η οποία όμως ελέγχεται εύκολα χάρη στο καλό σε αίσθηση τιμόνι. Οι κλίσεις είναι αισθητές χωρίς να ενοχλούν.
Τα ελαστικά του βασικού εξοπλισμού έχουν διάσταση 165/70 14" και έδειξαν να ταιριάζουν με το ύφος του μοντέλου. Προαιρετικά τοποθετούνται ελαστικά διάστασης 185/60 14".