Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή με πολύ καλή στήριξη του σώματος από το κάθισμα.
Σχεδιαστικές εκπλήξεις δεν επιφυλάσσει το εσωτερικό του νέου Leon καθώς κυριαρχείται από την γνωστή και σπορτίφ αύρα που έχουμε γνωρίσει τόσο στο Altea όσο και στο Toledo. H κεντρική κονσόλα είναι ασύμμετρη και ιδιαίτερα πλατιά ενώ η διάταξη των διαφόρων μπουτόν χαρακτηρίζεται από μια πολύ ευδιάκριτη ομαδοποίηση. Το control panel του ηχοσυστήματος καταλαμβάνει έναν αρκετά μεγάλο χώρο στο κάτω μέρος της κονσόλας ενώ στο άνω άκρο βρίσκονται τα τρία στρογγυλά χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού. Ο πίνακας εμπρός από τον οδηγό αποτελείται από τρία στρογγυλά όργανα με το στροφόμετρο να κατέχει την κεντρική θέση, το ταχύμετρο την δεξιά και ο δείκτης βενζίνης και μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων την αντίστοιχη δεξιά (τόσο στο στροφόμετρο όσο και στο ταχύμετρο η "βελόνα" βρίσκεται σε κατακόρυφη θέση θυμίζοντας μοτοσικλέτα). Στο τομέα της ποιότητας η συναρμολόγηση των διαφόρων τμημάτων του ταμπλό είναι πολύ καλή ενώ πολλούς κρίσιμους πόντους στο τελικό αποτέλεσμα προσθέτει η χρήση μαλακών πλαστικών σε ένα μεγάλο τμήμα του ταμπλό. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, έδειξε να είναι ελαφρώς υψηλότερη σε σχέση με το τωρινό μοντέλο ενώ η διπλή ρύθμιση του τιμονιού καθιστά εύκολη την ανεύρεση της ιδανικής θέσης του σώματος και της επιθυμητής απόστασης από τα διάφορα χειριστήρια. Από πλευράς εξοπλισμού η βασική έκδοση αναμένεται να είναι πλήρης με στάνταρ έξι αερόσακους και ABS, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, air-condition, ηχοσύστημα με ραδιο-CD και έξι ηχεία καθώς και κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό.
Το ταμπλό διακρίνεται για την πολύ προσεγμένη συναρμολόγηση και τα μαλακά πλαστικά σε ένα μεγάλο τμήμα του ταμπλό. Η κεντρική κονσόλα είναι γνώριμη σχεδιαστικά αν και είναι περισσότερο κάθετη έναντι του Altea και του Toledo.
Ο πίνακας οργάνων είναι ιδιαίτερα σπορτίφ από πλευράς διάταξης των οργάνων.