Το 206 CC του 2002 με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων αποτελεί την πιο προσιτή επιλογή στην κατηγορία των coupe cabriolet.
Συνεχίζοντας την παράδοση του ανοικτού 205, εν έτει 2001 η Peugeot λανσάρισε το 206 CC που έφερνε την καινοτόμο για την κατηγορία λύση της μεταλλικής ανακλινόμενης οροφής. Με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων το μεταχειρισμένο 206 CC του 2002 αποτελεί μια προσιτή επιλογή.
Όταν το 2001 η Peugeot λανσάρισε το 206 CC, έδωσε νέο αέρα στην κατηγορία των μικρών ανοικτών αυτοκινήτων προσφέροντας αυτό που η κατηγορία δεν διέθετε μέχρι εκείνη τη στιγμή, δηλαδή μια ηλεκτροϋδραυλικά ανακλινόμενη σκληρή οροφή στα πρότυπα σαφώς πιο ακριβών και μεγαλύτερων αυτοκινήτων (όπως η Mercedes SLK). Πλέον με την πάροδο σχεδόν τριών ετών το 206 CC των 1,6 λίτρων του 2002 είναι μια συμφέρουσα επιλογή, αφού απουσιάζει το βασικό του μειονέκτημα ως καινούργιο που είναι το μεγάλο κόστος απόκτησης. Εξωτερικά το 206 γειτνιάζει αισθητικά με τον κλειστό αδελφό του αλλά λόγω οροφής το οπίσθιο τμήμα έχει δεχτεί σημαντικές αλλαγές που καταφέρνουν να δέσουν αρμονικά με τη συνολική μορφή του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό η ποιότητα των υλικών είναι καλή αλλά το φινίρισμα δεν είναι ανάλογο. Αυτό βέβαια δεν αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στη συνολικά καλή αισθητική του εσωτερικού. Στον τομέα των χώρων το 206 CC δεν διακρίνεται και ο χώρος για τους εμπρός δεν είναι ικανοποιητικός αφού η οροφή μειώνει αισθητά τον αέρα για τα κεφάλια των επιβατών. Η πίσω σειρά καθισμάτων δεν είναι αρκετά φιλόξενη αλλά στην ανάγκη και με πλήθος παραχωρήσεων θα μεταφερθούν δύο επιβάτες. Με την οροφή ανοικτή οι εμπρός επιβάτες έχουν τον απαραίτητο χώρο για τα κεφάλια τους και φυσιολογικά το αίσθημα ευρυχωρίας αυξάνεται. Στο δρόμο η σωστή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει ισορροπημένη οδική συμπεριφορά με σπορτίφ τάσεις, χωρίς ωστόσο να μειώνει την άνεση των επιβατών. Το πέρασμα του χρόνου Το 206 CC στη μέχρι τώρα πορεία του έχει δείξει ξεκάθαρα τα αδύνατά του σημεία και αυτά είναι τα ηλεκτρικά του συστήματα κυρίως σε ό,τι αφορά τη λειτουργία της οροφής ενώ πολύ συχνά εμφανίζονται προβλήματα στη στήριξη των καθισμάτων. Συν & πλην (+): Σύστημα διεύθυνσης, οδική συμπεριφορά, χαμηλή κατανάλωση, βασικός εξοπλισμός. (-): Χώροι επιβατών-αποσκευών, στιβαρότητα αμαξώματος, φινίρισμα υλικών. Συχνότερα προβλήματα • Ηλεκτρικά συστήματα • Λειτουργία οροφής • Στήριξη θέσεων