ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/8/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/8/2005
Αφιέρωμα
Πίστα δοκιμών 4x4
Let the show begin
Για πρώτη φορά στη χώρα μας, το περιοδικό μας σε συνεργασία με την πίστα 4x4 του Aττάρτ δοκιμάζει, αξιολογεί και συγκρίνει όλα τα τετρακίνητα οχήματα της ελληνικής αγοράς.
Οι περισσότεροι από εμάς, πριν προβούμε στην απόκτηση οποιουδήποτε οχήματος, "παίρνουμε" μια πρώτη γεύση από τα περιοδικά αυτοκινήτων για να διαβάσουμε, να συγκρίνουμε και κατ' επέκταση να εμπιστευτούμε τη γνώμη των ειδικών για το μοντέλο που μας ενδιαφέρει. Η ευθύνη λοιπόν για όλους εμάς που εμπλεκόμαστε στο χώρο του αυτοκινήτου είναι μεγάλη. Οφείλουμε να είμαστε αντικειμενικοί, να προσφέρουμε αναλυτική και πλήρη ενημέρωση και εν τέλει να βοηθάμε όλους εσάς -στο μέτρο που αυτό καθίσταται δυνατό- στην τελική επιλογή.
Οι περισσότεροι από εμάς, πριν προβούμε στην απόκτηση οποιουδήποτε οχήματος, "παίρνουμε" μια πρώτη γεύση από τα περιοδικά αυτοκινήτων για να διαβάσουμε, να συγκρίνουμε και κατ' επέκταση να εμπιστευτούμε τη γνώμη των ειδικών για το μοντέλο που μας ενδιαφέρει. Η ευθύνη λοιπόν για όλους εμάς που εμπλεκόμαστε στο χώρο του αυτοκινήτου είναι μεγάλη. Οφείλουμε να είμαστε αντικειμενικοί, να προσφέρουμε αναλυτική και πλήρη ενημέρωση και εν τέλει να βοηθάμε όλους εσάς -στο μέτρο που αυτό καθίσταται δυνατό- στην τελική επιλογή.
Πρωτοπόροι
Για πρώτη φορά στη χώρα μας, το περιοδικό μας σε συνεργασία με την πίστα 4x4 του Aττάρτ δοκιμάζει, αξιολογεί και συγκρίνει όλα τα τετρακίνητα οχήματα της ελληνικής αγοράς κάτω από πραγματικές εκτός δρόμου συνθήκες, δοκιμάζοντας τα όριά τους σε τρία ειδικά σχεδιασμένα εμπόδια, τα οποία αν μη τι άλλο είναι τα πλέον αξιόπιστα και αποτελούν -το ίδιο- μέτρο σύγκρισης για όλα!
Η αγορά
Το ερώτημα που τίθεται τώρα είναι άλλο. Γιατί επιλέξαμε να δαπανήσουμε ένα διόλου ευκαταφρόνητο πόσο ως εταιρεία ούτως ώστε να συνεργαστούμε με μια ειδικά διαμορφωμένη πίστα 4x4, η οποία ως επί το πλείστον το ενδιαφέρον που συγκεντρώνει -λόγω του ξεχωριστού της χαρακτήρα- αφορά μικρή μερίδα του καταναλωτικού κοινού; Απλά γιατί όπως θα διαπιστώσετε και εσείς το εν λόγω segment κερδίζει συνεχώς έδαφος και στη χώρα μας κάνοντας τα τελευταία χρόνια άλματα προόδου, αλλά πολύ περισσότερο γιατί όσοι επιθυμείτε να αγοράσετε ένα αυτοκίνητο τέτοιων προδιαγραφών θα εκταμιεύσετε ένα σημαντικό ποσό και σίγουρα θα πρέπει να γνωρίζετε καλύτερα απ' όλους εάν πράγματι το όχημά σας μπορεί να κινηθεί με αξιώσεις σε εκτός δρόμου διαδρομές ή το πήρατε για να παρκάρετε εύκολα στο Κολωνάκι! Πάντως ρίχνοντας και μια "κλεφτή" ματιά στα μελλοντικά σχέδια των εταιρειών όλοι οι κατασκευαστές που απέχουν από το segment των τετρακίνητων SUV/off-road οχημάτων (ενδεικτικά αναφέρουμε τις Peugeot, Citroen, Fiat, VW, Αudi κ.ά.) σε μερικά χρόνα θα έχουν στις λίστες τους και κάποιο τετρακίνητο θεριό.
Πίστα “Αττάρτ”
Στην ειδικά σχεδιασμένη πίστα δοκιμών 4x4, ο κύριος Στέφανος Aττάρτ έχει "μεταφέρει" τις εμπειρίες και τις γνώσεις του από τους αγώνες off road οχημάτων όπου συμμετέχει αλλά και όλες τις πιθανές δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιος όταν παίρνει τα όρη και τα άγρια βουνά. Το αποτέλεσμα είναι όλες οι δοκιμές να πραγματοποιούνται κάτω από κανονικές -εκτός δρόμου- συνθήκες, με συγκεκριμένο βαθμό δυσκολίας αλλά πάντα απόλυτη αντικειμενικότητα.
Made... by Auto Τρίτη
Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκαν -εκτός των άλλων- 3 ειδικά σχεδιασμένα εμπόδια, μέσω των οποίων αξιολογούμε τις πραγματικές γωνίες διαφυγής και προσέγγισης του κάθε οχήματος, τις διαδρομές της ανάρτησης και τα συστήματα τετρακίνησης αλλά και κατά πόσο το αυτοκίνητό σας είναι σε θέση να υπερπηδήσει κάποια εμπόδια χωρίς να είστε εσείς αυτός που στο τέλος θα πληρώσει τα "σπασμένα".

 
  Πίστα δοκιμών 4x4
1η Δοκιμασία: Γωνίες προσέγγισης - διαφυγής, απόσταση από το έδαφος
2η Δοκιμασία: Διαδρομή ανάρτησης, ελκτική πρόσφυση
3η Δοκιμασία: Δυνατότητα αποφυγής εμποδίου
Αξιολόγηση τετρακίνητων μοντέλων