ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/9/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/9/2005
Test mtx
Peugeot 307 1,6
Ο λέων… ξανάνιωσε
Τα εμπρός φωτιστικά σχήματα είναι μεγαλύτερα και διαθέτουν επιθετική σχεδίαση.
Το ανανεωμένο Peugeot 307 ανήκει σε εκείνες τις χαρακτηριστικές περιπτώσεις ανανέωσης μοντέλων, οι οποίες εκτός από ένα οπτικό φρεσκάρισμα επιτυγχάνουν και μια αξιόλογη αλλαγή του συνολικού ύφους.
Μοναδικά σημεία επεμβάσεων αποτέλεσαν στο πίσω άκρο το κάλυμμα και το εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων.
Στο πολύ λογικό χρονικό διάστημα των τεσσάρων ετών και… κάτι, η Peugeot λανσάρει και στην ελληνική αγορά το ανανεωμένο 307. Η ανανέωση είναι κυρίως αισθητικής μορφής, καθώς δεν αφορά τόσο το τεχνικό προφίλ του οχήματος. Ολόκληρο το εμπρός μέρος έχει αποτελέσει το βασικό πεδίο των επεμβάσεων ενώ μικρότερες είναι οι αλλαγές που έχουν λάβει χώρα στο εσωτερικό και στο πίσω άκρο του αμαξώματος. Διατηρώντας λοιπόν όλα τα στοιχεία που το καθιέρωσαν (ευρυχωρία, συνδυασμός άνεσης και καλής οδικής συμπεριφοράς κ.λπ.) και ενισχύοντας σημαντικά το δυναμικό ύφος του, το μικρομεσαίο της Peugeot είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό. Μέχρι στιγμής δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές για το ανανεωμένο Peugeot 307 οι οποίες πάντως αναμένεται να κυμανθούν σε καλά για την κατηγορία επίπεδα.
Μας άρεσε
Εκ νέου ο πολύ καλός συνδυασμός οδικής συμπεριφοράς και άνεσης καθώς και το νέο "πρόσωπο".
Δε μας άρεσε
Η αίσθηση του επιλογέα αλλά και οι σχετικά μακριές διαδρομές του.
Προφυλακτήρας
Στο εμπρός μέρος ο αεραγωγός στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα είναι πλέον πολύ μεγαλύτερος διατηρώντας όμως το σχήμα του. Η πινακίδα κυκλοφορίας "μετατέθηκε" στο κατώτερο άκρο του προφυλακτήρα ενώ δύο πολύ κομψοί προβολείς ομίχλης με επιχρωμιωμένο περίβλημα κοσμούν το κλασικό "χαμόγελο" του Γαλλικού οχήματος (εάν δεν επιλεγούν προβολείς ομίχλης, τοποθετούνται στην ίδια θέση δύο κυψελοειδείς γρίλιες στο χρώμα του αμαξώματος). Το μαύρο πλαστικό προστατευτικό του προφυλακτήρα είναι πλέον χωρισμένο σε δύο τμήματα με το ένα να βρίσκεται μέσα στον μεγάλο αεραγωγό. Το μήκος έχει αυξηθεί ελάχιστα στα 4,21 μέτρα έπειτα από μια μικρή αύξηση (10 χλστ.) του εμπρός προβόλου.
Φανάρι - μάσκα
Τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα είναι μεγαλύτερα και έχουν ακόμη πιο "αιχμηρό" σχήμα σε σχέση με το τωρινό όχημα. Επίσης αλλαγμένο είναι και το εσωτερικό τμήμα ενώ σύμφωνα με την εταιρεία εκτός από ανασχεδιασμένα τα φώτα είναι πλέον και πιο αποτελεσματικά (προαιρετικά τοποθετούνται και xenon). Mία ακόμη χαρακτηριστική αλλαγή εντοπίζεται ανάμεσα στα φωτιστικά σώματα και είναι η απουσία κλασικής μάσκας. Το εμπρός καπό είναι σημαντικό πιο μικρό ενώ κάτω από το άκρο του βρίσκεται το μεγάλο λογότυπο της εταιρείας.
Κινητήρες
H γκάμα των μηχανικών συνόλων του ανανεωμένου 307 συνεχίζει να εφοδιάζεται με τα γνωστά μηχανικά σύνολα των 1,4 και 1,6 λίτρων ονομαστικής ισχύος 90 και 110 ίππων αντίστοιχα. Ο δίλιτρος είναι οριακά πιο ισχυρός πλέον (από 136 αποδίδει 140 ίππους) χάρη σε κάποιες τροποποιήσεις ενώ νέο στοιχείο αποτελεί ένας ακόμη δίλιτρος (αυτός με τους 180 ίππους) ο οποίος εκτός από το CC θα φιλοξενείται πλέον και σε τρίθυρα ή πεντάθυρα αμαξώματα. Σε ό,τι αφορά την έκδοση των 1,6 λίτρων που δοκιμάσαμε ικανοποιηθήκαμε σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ευστροφία και την ελαστικότητα που χαρακτηρίζει το εν λόγω μηχανικό σύνολο και το καθιστά ένα από τα καλύτερα της κλάσης του. Μοναδικό σημείο έγερσης ενστάσεων η μέτρια κατανάλωση.

 
 Peugeot 307 1,6
Εσωτερικό
Στο δρόμο