Το Jetta είναι πολύ ευχάριστο και άνετο στους ελληνικούς δρόμους.
Η γεφυροποιός κούρσα… όπως λέμε η ειδοποιός διαφορά, που στο Jetta είναι ο τρίτος όγκος που γεφυρώνει την γκάμα μεταξύ Golf και Passat.
Δύο Jetta, ένα Vento και ένα Bora, και τώρα πάλι Jetta. Επιστρέφει το όνομα, ανανεώνεται το μοντέλο. Με βάση το Golf, η VW προσφέρει έναν τρίτο όγκο για όσους χρειάζονται το χώρο αποσκευών. Αν το ζητούμενο είναι οι εσωτερικοί χώροι, που στο Jetta είναι ίδιοι με το 5θυρο Golf, τότε ο αγοραστής κοιτάζει προς το Golf Plus. Για τους λάτρεις της "κούρσας", του sedan ή 4θυρου αμαξώματος, η αγορά ενός Jetta παρέχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και το αίσθημα της ιδιοκτησίας ενός VW. Εκεί όπου περιπλέκεται το πράγμα είναι ο ανταγωνισμός, με τα Megane και Focus, αλλά και Corolla και Civic να κοιτούν στα ίσια το Jetta. Συγχρόνως η ομοιότητα με Passat, αλλά και η συγγένεια με το Skoda Octavia δυσχεραίνουν περισσότερο την απόφαση, χωρίς να ξεφεύγουν από τη λογική του οχήματος. Τα επιμέρους χαρακτηριστικά του πάντως είναι αξιόλογα και το φέρνουν ψηλά στην προτίμησή μας. Μας άρεσε Η πολύ καλή οδική συμπεριφορά, η εργονομία του εσωτερικού και ο μεγάλος χώρος αποσκευών. Δεν μας άρεσε Η απόκριση και ο θόρυβος του κινητήρα, το ογκώδες ταμπλό και ο τρόπος που κλείνει το πορτ μπαγκάζ.