Στο εσωτερικό του ST, η εικόνα δεν αλλάζει όσον αφορά στη σχεδίαση, στην ποιότητα κατασκευής και της συναρμολόγησης, που -όπως στα υπόλοιπα Focus και εδώ- βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα. Τα αλουμινένια πεντάλ, οι χρωμιωμένες χειρολαβές των θυρών, ο φωτισμός του πίνακα οργάνων, τα μπάκετ καθίσματα της Recaro -που συν τοις άλλοις προσφέρουν τέλεια στήριξη- και το τιμόνι με τα αρχικά ST (Sport Technique) ουσιαστικά είναι τα μόνα στοιχεία, που διαμορφώνουν την σπορτίφ εικόνα αυτού του Focus. Επίσης, στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζουν τρία οργανάκια ελέγχου του κινητήρα (πιεσόμετρο λαδιού, θερμοκρασία λαδιού και πίεση υπερπλήρωσης), τα οποία είναι ευανάγνωστα και εντείνουν με τη σειρά τους τη σπορτίφ ατμόσφαιρα.
Για τους "περίεργους", που κατηγόρησαν τη Ford ότι έκανε περικοπές στο κόστος του RS και δεν έβαλε δείκτη θερμοκρασίας νερού, το νέο ST εφοδιάζεται επιπλέον με τρία οργανάκια για τον έλεγχο της πίεσης (όχι και υποπίεσης) του υπερτροφοδότη, την πίεση και τη θερμοκρασία λαδιού.
Τα καθίσματα της Recaro προσφέρουν πολύ καλή στήριξη σε επιβάτες μέσου σωματότυπου και αρμόζουν στο σπορ προσανατολισμό του Focus ST.