Στις αρχές Απριλίου αναμένεται στη χώρα μας το ανανεωμένο Meriva.
Η Opel προχώρησε στην ανανέωση του Meriva, διευρύνοντας παράλληλα και την προσφερόμενη γκάμα του.
Η αισθητική ανανέωση του Meriva του προσδίδει ένα πιο δυναμικό και σύγχρονο προφίλ, ώστε να διατηρήσει την πολύ καλή πορεία του προκατόχου του στην αγορά των μικρών πολυχρηστικών. Σημαντικό στοιχείο -για την προσέγγιση του στόχου αυτού- αποτελεί το γεγονός ότι, το Meriva διευρύνει την γκάμα του, μέσω δύο νέων κινητήρων, χωρητικότητας 1,6 λίτρων και απόδοσης 105 και 180 ίππων. Αισθητική ανανέωση • Ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας • Ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα εμπρός • Νέα μάσκα • Νέες ζάντες αλουμινίου • Χρωμιωμένη μπάρα στην πόρτα του πορτ μπαγκάζ • Φιμέ φωτιστικά σώματα πίσω • Ηλεκτρικός διακόπτης πορτ μπαγκάζ • Νέες εσωτερικές επενδύσεις • Ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων Κινητήρες Το ανανεωμένο Meriva εφοδιάζεται με δύο κινητήρες τεχνολογίας Τwinport, που διακρίνονται για τη χαμηλή τους κατανάλωση. Ο 1,4 λίτρων -που υπήρχε και στο προηγούμενο Meriva- αποδίδει 90 ίππους, ενώ ο πρωτοεμφανιζόμενος στο Meriva, των 1,6 λίτρων, αποδίδει 105 ίππους. Οδηγώντας το δεύτερο, αποκομίσαμε θετικές εντυπώσεις όσον αφορά στη λειτουργία του (οικονομικός και πολιτισμένος), αν και το αραιής κλιμάκωσης 5τάχυτο κιβώτιο μετριάζει το τράβηγμα και -κατά συνέπεια- τις επιδόσεις του. Νέος είναι και ο 1,6 λίτρων Turbo κινητήρας της έκδοσης OPC, o oποίος αποδίδει 180 ίππους και διαμορφώνει το πιο γρήγορο και σπορτίφ αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.
Εσωτερικό
Στο εσωτερικό του Meriva -πλην του ανασχεδιασμένου πίνακα οργάνων και των νέων επενδύσεων των θυρών και των καθισμάτων- δεν παρατηρούνται αλλαγές. Το σύστημα Flex Space των καθισμάτων, όπως και στο προηγούμενο, επιτρέπει την εύκολη διαρρύθμιση του εσωτερικού, ανάλογα με τις εκάστοτε μεταφορικές ανάγκες. Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, το Meriva δεν πάσχει στον τομέα, παρά την αποκλειστική χρήση σκληρών πλαστικών στο ταμπλό.
Οδική συμπεριφορά
Meriva OPC
Καμία αλλαγή δεν έχει γίνει στα μηχανικά μέρη του Meriva, παραμένοντας το ίδιο άνετο οδηγικά με τον προκάτοχό του. Ωστόσο, οι έντονες κλίσεις σε δρόμο με στροφές, τα προοδευτικά υποστροφικά φαινόμενα στο όριο και η μέτρια αίσθηση -που λαμβάνει ο οδηγός από το σύστημα διεύθυνσης- δεν εμπνέουν για γρήγορη οδήγηση, εκτός από την έκδοση OPC, που είναι πιο σπορτίφ ρυθμισμένη στην ανάρτηση.