Το νέο 407 Coupe είναι απολαυστικό στις ευθείες, με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και άνεση που δύσκολα συναντάς σε κουπέ όχημα.
Για όσους λατρεύουν το κομψό και ταυτόχρονα διαχρονικό ντιζάιν, αλλά και για όλους εκείνους, που επιθυμούν από το όχημά τους υψηλή ποιότητα κατασκευής, άνετους χώρους και σπορτιφ επιδόσεις σε… κουπέ αμάξωμα, η "λύση" είναι η εξής μία: Peugeot 407 Coupe!
Ας κάνουμε μια μίνι αναδρομή στο παρελθόν… 404 Coupe, 504 Coupe και, φυσικά, το πανέμορφο 406 Coupe είναι μερικά μόνο από τα σπορ -κουπέ- κομμάτια της "συλλογής" Peugeot. Τελευταίο δημιούργημα των Γάλλων; Το 407 Coupe! Βαριά η φανέλα που καλείται να σηκώσει το νέο μοντέλο, αλλά οι άνθρωποι της Peugeot φρόντισαν να του εξασφαλίσουν ένα λαμπρό μέλλον. Πώς; "Χαρίζοντάς" του εντυπωσιακό ντιζάιν, εξαιρετική για coupe άνεση και απολαυστική οδική συμπεριφορά. Τρία -βασικά- χαρακτηριστικά, που -αν μη τι άλλο- πρέπει να έχει ένα κουπέ αυτοκίνητο.
Εσωτερικό - Χώροι
Δεν μπορεί, από τη στιγμή που καταφέρνεις να δημιουργήσεις ένα τόσο κομψό και ταυτόχρονα δυναμικό αμάξωμα, να μην ακολουθήσεις την ίδια φιλοσοφία και στο σχεδιασμό του εσωτερικού χώρου. Έτσι, ο διάκοσμος του 407 Coupe θα κερδίσει από τη πρώτη στιγμή το "πλήρωμά" του, χάρη στην πολυτελή του υπόσταση και στο δυναμισμό που αποπνέει. Επιπλέον, το δέρμα, το μέταλλο, αλλά και το αλουμίνιο -κύρια χαρακτηριστικά στο εσωτερικό- σε συνδυασμό με την άριστη θέση οδήγησης ολοκληρώνουν με τον πλέον αρμονικό τρόπο τη σπορτίφ εικόνα που ήθελαν να "περάσουν" -και το πέτυχαν- οι σχεδιαστές της γαλλικής εταιρείας.
Οδική συμπεριφορά
Το νέο 407 Coupe έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους κατά 25 χλστ. από τη μπερλίνα, μεγαλύτερα μετατρόχια έως και 45 χλστ. και πιο κοντά ελατήρια. Τι σημαίνει αυτό; Πως οι Γάλλοι μηχανικοί θέλησαν και πέτυχαν να διαφοροποιήσουν το κουπέ αμάξωμα από αυτό της μπερλίνας, όχι μόνο σχεδιαστικά, αλλά κυρίως στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς! Αποτέλεσμα; Το νέο 407 Coupe να είναι απολαυστικό στις ευθείες, με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και άνεση που δύσκολα συναντάς σε κουπέ όχημα, δίχως από την άλλη να "διστάζει", όταν θα του ζητηθεί από τον οδηγό του να φανερώσει τα σπορτιφ γονίδιά του. ¶λλωστε, όπως προαναφέραμε, έχει όλα τα εχέγγυα. Στιβαρό πλαίσιο, πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση και ένα εξαιρετικό σε αίσθηση αλλά και κατευθυντικότητα σύστημα διεύθυνσης. Το μόνο που επιδέχεται βελτίωσης -κατά την άποψή μας- είναι το σύστημα πέδησης, το οποίο δείχνει να "κουράζεται" έπειτα από έντονη χρήση.
Κινητήρας
Το μηχανικό σύνολο των 3,0 λίτρων (202 δυναμομετρημένοι ίπποι) -V6- του 407 Coupe αποδεικνύεται άξιος συνεργάτης του οχήματος. Ροπάτος, με πολιτισμένη λειτουργία και πολύ όμορφο ήχο προσδίδει πολύ καλές επιδόσεις στο βαρύ αμάξωμα (1.636 κιλά). Εντυπωσιάζει με τον τρόπο που "καταπίνει" τα χιλιόμετρα και με την ελαστικότητά του. Όσον αφορά τώρα στο συνεργάτη του, στο 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, θα επιθυμούσαμε να προσδίδει στον οδηγό καλύτερη αίσθηση, κυρίως στις γρήγορες εναλλαγές των σχέσεων.
Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική. Διαθέτει πλήθος ηλεκτρικών ρυθμίσεων, διευκολύνοντας έτσι τα μέγιστα τον οδηγό, ούτως ώστε να βολευτεί στο κάθισμα όπως επιθυμεί, ανάλογα με τον τρόπο που θέλει να κινηθεί.
Δύο ενήλικα άτομα θα μεταφερθούν στο πίσω κάθισμα του νέου Peugeot 407 Coupe. Έχουν στη διάθεσή τους αρκετό "αέρα" για τα γόνατα, στη περίπτωση όμως που το ύψος τους υπερβαίνει αυτό του μέσου όρου (1,75 μ.), τότε ενδέχεται να αντιμετωπίσουν μικρό πρόβλημα, κυρίως στην περιοχή του κεφαλιού.
Αν και κουπέ, το 407 δε θα διστάσει να μεταφέρει έως και 400 λίτρα αποσκευών στο χώρο φόρτωσής του. Τιμή αρκετά καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας.