Διαβάστηκε από 2184αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/11/2006
¶νεση και καλή συμπεριφορά
Η φιλοσοφία της Volvo, σε ό,τι αφορά στην οδική συμπεριφορά, συναντάται φυσικά και στο C30. Σε δρόμους περιμετρικά της Πάλμα, στη Μαγιόρκα, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση T5 των 220 ίππων και τα συμπεράσματα είναι θετικά, καθώς το αυτοκίνητο επέδειξε φοβερή ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση και ένα επίπεδο άνεσης πολύ καλό. Η δομή των αναρτήσεων (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) ελέγχει πλήρως τα δυναμικά χαρακτηριστικά του πλαισίου και επιτρέπει γρήγορη κίνηση σε δρόμο με στροφές.
Το τιμόνι, με τη μεγάλης διαμέτρου στεφάνη και την ασαφή αίσθηση στη θέση της ευθείας, είναι αυτό που κυρίως φρενάρει τις σπορτίφ αναζητήσεις. Να σημειωθεί, ότι η έκδοση των 1,6 λίτρων έχει υδραυλική υποβοήθηση και όχι ηλεκτροϋδραυλική, όπως οι υπόλοιπες.
Σε σχέση με το S40…
… η ανάρτηση έχει κάποιες αλλαγές σε ό,τι αφορά στη ρύθμιση, καθώς είναι γενικά πιο σφικτή στην περίπτωση του C30. Αυτό γίνεται αισθητό έπειτα από κάποια χιλιόμετρα κίνησης, μαζί με ένα ακόμη στοιχείο: την αίσθηση αυξημένης στιβαρότητας και ακαμψίας, έναντι του επίσης καλού -σε αυτόν τον τομέα- αλλά τετράθυρου S40.
Σπορ πακέτο
Διαθέσιμο θα είναι επίσης και ένα σπορ πακέτο ανάρτησης, με πιο κοντά ελατήρια και διαφορετικές αντιστρεπτικές δοκούς. Αυτή τη λύση είχαμε επίσης την ευκαιρία να την δοκιμάσουμε, με ανάμεικτες -ωστόσο- εντυπώσεις. Η κανονική ρύθμιση της ανάρτησης έδειξε να ταιριάζει πιο καλά με το χαρακτήρα του οχήματος, ενώ εμφάνιζε και λιγότερο έντονες ταλαντώσεις σε δρόμο με -έστω και μικρές- ανωμαλίες.
Υψηλού επιπέδου είναι η σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο.
Το C30 εστιάζει στην άνεση, ωστόσο είναι ευχάριστο και σε δρόμο με στροφές, όπου δεν παρουσιάζει τάσεις αποσταθεροποίησης και μπορεί να κινηθεί γρήγορα. Θα θέλαμε λίγο πιο "ζωντανό" τιμόνι στη θέση της ευθείας.