Διαβάστηκε από 3260αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/12/2006
Subaru B9 Tribeca προσφέρει πολύ καλή άνεση στους επιβάτες του, επιτρέποντας επιπλέον στον οδηγό του και ελεγχόμενες στιγμές "παιχνιδίσματος" με το πίσω μέρος.
Από τις μεγαλουπόλεις των Η.Π.Α. και τις ατελείωτες highways, το Subaru B9 Tribeca περνά τον Ατλαντικό και προσγειώνεται στην ελληνική αγορά, προβάλλοντας έναν έντονο δυναμισμό και μια ξεχωριστή αισθητική.
Tο B9 Tribeca ορίζει την είσοδο της Subaru στο παιχνίδι της κατηγορίας των μεσαίων SUV, σε ένα σύνολο μάλιστα το οποίο καταφέρνει να μην περνά απαρατήρητο. Εδώ, η εξωτερική σχεδίαση καταφέρνει από τη μία να κρύβει τις μεγάλες διαστάσεις του αυτοκινήτου, ενώ από την άλλη, ενσωματώνει -ειδικά στο εμπρόσθιο κομμάτι της- αρκετά ρετρό χαρακτηριστικά. Ίδια εικόνα και στο εσωτερικό, όπου το εντυπωσιακό ταμπλό φαίνεται ότι έχει δημιουργηθεί με άποψη και διάθεση για τη δημιουργία ενός ευχάριστου περιβάλλοντος. Στον τομέα των χώρων, οι πίσω επιβάτες έχουν αρκετό χώρο για τα γόνατα και τους ώμους τους, ενώ και ο χώρος αποσκευών των 525 λίτρων ικανοποιεί απόλυτα. Γι αυτούς που θέλουν περισσότερα πάντως, υπάρχει και 7θέσια έκδοση. Ουδέτερο και ασφαλές στο δρόμο Φυσικά, το B9 Tribeca ενσωματώνει το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης "Symmetrical All Wheel Drive" της Subaru, το οποίο προσφέρει συνεχή κατανομή της ροπής μεταξύ μπροστά και πίσω άξονα, σε ποσοστό έως και 45/55% εμπρός-πίσω. Στην άσφαλτο, το χαμηλό κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, η σχετικά σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων, η τετρακίνηση και τα ηλεκτρονικά (VDC: Σύστημα Δυναμικού Ελέγχου Οχήματος) επιτρέπουν στον οδηγό του Tribeca να κινηθεί γρήγορα, φροντίζοντας για τη διατήρηση μιας όσο το δυνατόν ουδέτερης πορείας. Στο πατημένο χώμα, το αυτοκίνητο προσφέρει πολύ καλή άνεση στους επιβάτες του, επιτρέποντας επιπλέον στον οδηγό του και ελεγχόμενες στιγμές "παιχνιδίσματος" με το πίσω μέρος.
Κινητήρας Το 3λιτρο 6κύλινδρο boxer μοτέρ, απόδοσης 245 ονομαστικών ίππων, του Subaru B9 Tribeca μας είναι ήδη γνώριμο από το Legacy και το Legacy Outback. Στην περίπτωση του Tribeca, συνεργάζεται με ένα 5άρι αυτόματο-σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο διαθέτει και σπορ λειτουργία. Οι επιδόσεις του είναι καλές (0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δλ., 60-100 με 4η σε 14,4 δλ., 80-120 με 5η σε 24,1 δλ.), θα μπορούσαν να ήταν όμως καλύτερες, αν το κιβώτιο δεν έπεφτε σε "λήθαργο" από τις 2.000 μέχρι και τις 3.500 σ.α.λ. και ανταποκρινόταν πιο άμεσα στο πάτημα του γκαζιού. Από εκεί και πάνω, το μοτέρ δείχνει να… ξυπνάει και να προσφέρει πιο πρόθυμα τη δύναμή του στον οδηγό του αυτοκινήτου. Η κατανάλωση, από την πλευρά της, είναι αρκετά αυξημένη.
Το εσωτερικό του Subaru B9 Tribeca αποτελεί δίχως αμφιβολία ένα από τα δυνατά του σημεία, αφού από πλευράς σχεδίασης ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, συνδυάζοντας την αισθητική παρεμβατικότητα με την αισθητή πολυτέλεια. Λόγω αυτής της σχεδίασης, υπάρχουν ορισμένα εργονομικά σφάλματα (τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος θέλουν αρκετή εξοικείωση), ενώ και η ποιότητα θα μας ικανοποιούσε περισσότερο, αν ενισχυόταν από μαλακά πλαστικά σε κάποιο τμήμα του ταμπλό.