Διαβάστηκε από 41825αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/4/2007
Περισσότερα κυβικά, καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας
Ένα από τα βασικότερα στοιχεία που φέρνει η νέα γενιά του smart, είναι ότι στο πίσω μέρος και πάνω στον άξονα DeDion συναντούμε 1,0 λίτρου κινητήρα, τριών διαφορετικών αποδόσεων (61, 71 και 84 ίππων). Ο κινητήρας αυτός είναι τρικύλινδρος και κατασκευάστηκε από κοινού με τη Mitsubishi, ενώ διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (4 ανά κύλινδρο). Η κορυφαία -μέχρι έλευσης της έκδοσης Brabus- έκδοση αυτού του κινητήρα αποδίδει 84 ίππους με τη βοήθεια υπερτροφοδότη (με μέγιστη πίεση 0,5 bar), ενώ κινεί εντυπωσιακά το μίνι αυτοκίνητο (καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία). Νέο είναι και το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων της Getrag -softip- το οποίο είναι λίγο πιο άμεσο στις εναλλαγές των σχέσεων και διατηρεί τη δυνατότητα πλήρως αυτόματης λειτουργίας -Softouch- στην έκδοση Passion (προαιρετικά στις pure και pulse), ενώ τώρα είναι 5τάχυτο και όχι 6τάχυτο, όπως στην πρώτη γενιά του fortwo.
To εμπρός μέρος του νέου smart αφαιρείται πλέον για έυκολη πρόσβαση στα δοχεία του πλυστικού του υδραυλικού τιμονιού.