Διαβάστηκε από 41825αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/4/2007
Περισσότερο… αυτοκίνητο
Οι κλίσεις του smart σε δρόμο με στροφές είναι πιο έντονες σε σχέση με το 1ης γενιάς, ωστόσο ο οδηγός έχει καλύτερη αίσθηση.
Η αρχική αίσθηση οδηγώντας το νέο smart είναι, ότι όλες του οι αντιδράσεις έχουν γίνει περισσότερο ομαλές και προβλέψιμες. Η αύξηση του μεταξονίου κατά 55 χλστ. και των μετατροχίων εμπρός και πίσω (7 και 31 χλστ. αντίστοιχα) εξασφαλίζει καλύτερη οδική συμπεριφορά, που πλαισιώνεται και από το καλύτερο σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης -πάντα σε σχέση με το προηγούμενο. Ο άξονας DeDion στο πίσω μέρος, πάνω στον οποίο στηρίζεται ο κινητήρας, εμφανίζει πιο ομαλή λειτουργία της ανάρτησης και ειδικά σε εγκάρσιες ανωμαλίες. Το smart, έτσι, θα κινηθεί πιο άνετα σε εκτός πόλης διαδρομές, προσφέροντας σταθερότητα και καλή ποιότητα κύλισης και μόνο οι πλευρικοί άνεμοι θα προβληματίσουν τον οδηγό. Σε δρόμο με στροφές, το ESP εξαλείφει τις υποστροφικές τάσεις του αμαξώματος, ενώ αν και πισωκίνητο, το smart και πάλι δεν ενδείκνυται για παιχνίδια, αφού είναι πέραν της φιλοσοφίας του.
Το ESP (και όχι "trust", όπως λεγόταν στο 1ης γενιάς smart) αναλαμβάνει να διορθώσει τις όποιες τάσεις προκαλούνται από το μικρό μεταξόνιο και την ισχύ του κινητήρα.