Διαβάστηκε από 6897αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/6/2007
Το νέο Cee'd, η πρώτη ευρωπαϊκή προσπάθεια της Kia, είναι μια από τις ευχάριστες εκπλήξεις της χρονιάς, αφού το αυτοκίνητο είναι από τα πιο ολοκληρωμένα της κατηγορίας. Το Opel Astra, με τη σειρά του, μετά από ένα μικρό facelift στο οποίο υπεβλήθη, συνεχίζει την κορυφαία του εμπορική πορεία των τελευταίων χρόνων. Αισθητικά, το Astra διαθέτει μια πιο ελκυστική και σύγχρονη σχεδίαση, με το Cee'd να ενσωματώνει ένα πιο συγκρατημένο, αλλά τελικά ικανοποιητικό αποτέλεσμα. Η οδική συμπεριφορά και των δύο αυτοκινήτων χαρακτηρίζεται ουδέτερη και ασφαλής, με τη σχετικά σφιχτά ρυθμισμένη ανάρτηση του Cee'd να εξασφαλίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Αντίστοιχα, το Astra, με την παρουσία και του ESP, κινείται και αυτό με ασφάλεια και σιγουριά υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, προσφέροντας λίγο καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι. Από πλευράς άνεσης και τα δύο αυτοκίνητα εμφανίζονται ικανοποιητικά, παρά τη σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεών τους.
Με ευρωπαϊκό αέρα και σύγχρονο χαρακτήρα, το Kia Cee'd 1,4 εμφανίζει πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά, όντας σταθερό και ασφαλές στο δρόμο.
Η αισθητική ανανέωση του Opel Astra δε μετέβαλε το μοντέρνο παρουσιαστικό του, η προσθήκη όμως του ESP ως στάνταρ ενίσχυσε την ενεργητική του ασφάλεια.
Εσωτερικό
Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στον ποιοτικό τομέα μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, αφού και στα δύο εσωτερικά το επίπεδο είναι πολύ καλό, με μαλακά πλαστικά σε ευρεία χρήση και προσεγμένη συναρμογή. Και αισθητικά, το κάθε ένα εσωτερικό με διαφορετικό τρόπο μπορεί να χαρακτηριστεί σύγχρονο και αρκετά μοντέρνο. Ενστάσεις έχουμε στην περίπτωση του Cee'd (φωτό) μόνο για το φινίρισμα σε επιμέρους τμήματα, ενώ στην περίπτωση του Astra, στην έλλειψη θέσεων για μικροαντικείμενα.
Χώροι
Αν εξαιρεθεί ο τομέας του διαθέσιμου χώρου για τα κεφάλια των επιβατών, όπου υπερτερεί το Astra, σε όλες τις υπόλοιπες μετρήσεις του εσωτερικού κερδίζει το Cee'd (φωτό). Παραπλήσιος είναι ο χώρος αποσκευών των δύο μοντέλων, με το Astra να προσφέρει χωρητικότητα 350 λίτρων και το Cee'd, 340 λίτρων.
Παθητική ασφάλεια
Μόνο το Opel Astra (φωτό) έχει λάβει μέρος σε δοκιμή πρόσκρουσης του Euro NCAP, λαμβάνοντας την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων (34 βαθμοί συνολικά). Από την πλευρά του Cee'd, οι 6 αερόσακοι και το ενισχυμένο αμάξωμα μας προϊδεάζουν για πολύ καλή επίδοση.
Κινητήρες - Επιδόσεις
Οι 109 ονομαστικοί ίπποι του κινητήρα του Cee'd (φωτό) 1,4 είναι φυσιολογικό να δώσουν το προβάδισμα στο hatchback της Kia στις επιδόσεις, έναντι των 92 δυναμομετρημένων ίππων του μοτέρ του Astra 1,4. Κατά συνέπεια, το Cee'd εμφανίζεται πιο γρήγορο σε όλες τις μετρήσεις και ειδικά στα 0-100 χλμ./ώρα και 80-120 χλμ./ώρα με 5η, όπου είναι σχεδόν 2 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο. Και στον τομέα της κατανάλωσης, σύμφωνα με τις εργοστασιακές τιμές, το Cee'd 1,4 είναι πιο οικονομικό από το Astra 1,4.
ΝΕΟΣ - ΠΑΛΙΟΣ: σημειώσατε: Χ Ισοπαλία έχουμε μεταξύ των δύο μοντέλων, αφού και τα δύο είναι από τα πιο ολοκληρωμένα της κατηγορίας.