Διαβάστηκε από 6900αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/6/2007
Μια από τις παραδοσιακότερες "μάχες" στην ιστορία της αυτοκίνησης παίρνει νέες διαστάσεις με την παρουσίαση της νέας Mercedes C-Class. Στην πρώτη, λοιπόν, σύγκριση της C-Class σε σχέση με την BMW Σειρά 3 και ειδικά στον τομέα της αισθητικής, η νέα μεσαία Mercedes καταφέρνει να δείχνει πιο επιβλητική και πολυτελής σε σχέση με τον πιο παραδοσιακό της αντίπαλο. Λίγο πιο δυναμική μπορεί να χαρακτηριστεί η BMW κι αυτό λόγω κυρίως του πιο επιθετικού εμπρόσθιου τμήματος. Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, συνεχίζει να υπάρχει η πρωτοκαθεδρία της BMW Σειρά 3, η οποία είναι σαφώς πιο στιβαρή, ουδέτερη αλλά και, κυρίως, πιο ευχάριστη. Από την άλλη, η Mercedes C-Class έχει βελτιωθεί σε οδική συμπεριφορά και σε οδηγική αίσθηση σε σχέση με πριν, χωρίς να φτάνει όμως τα κορυφαία επίπεδα της BMW. Στην άνεση, όμως, και στην ποιότητα κύλισης, η Mercedes C-Class δεν έχει αντίπαλο.
Το νέο σχήμα της Mercedes C-Class είναι πιο εντυπωσιακό και επιβλητικό. Η οδική συμπεριφορά είναι βελτιωμένη και πιο ασφαλής και η άνεση κορυφαία.
Σαφώς πιο επιθετική δείχνει η BMW Σειρά 3 έναντι της Mercedes, ακολουθώντας τον πιο δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου στο δρόμο.
Εσωτερικό
Η ποιότητα στο εσωτερικό και των δύο αυτοκινήτων βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα -από τα καλύτερα στην κατηγορία. Αν θα θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάποιο, αυτό θα ήταν της BMW(φωτό), η οποία εμφανίζει λίγο πιο προσεγμένη συναρμογή. Αισθητικά, το εσωτερικό της Mercedes είναι πιο ενδιαφέρον, συνδυάζοντας κλασικές με σύγχρονες πρακτικές. Από την άλλη, στην BMW συναντούμε μια πιο λιτή προσέγγιση, η οποία όμως συνολικά δείχνει κομψή και σαφώς πιο σπορ.
Χώροι
Περίπου στα ίδια επίπεδα βρίσκονται οι χώροι στο εσωτερικό των δύο αυτοκινήτων, με μια μικρή υπεροχή για την BMW (φωτό). Η Σειρά 3, λοιπόν, κερδίζει σε εσωτερικό πλάτος και γόνατα πίσω, ενώ η Mercedes C-Klass σε χώρο για τα κεφάλια πίσω. Στο χώρο αποσκευών, 15 λίτρα περισσότερα προσφέρει η Mercedes (475 έναντι 460).
Παθητική ασφάλεια
Καθώς είναι πρόσφατα παρουσιασμένη, η Mercedes C-Klass δεν έχει ακόμη πάρει το δρόμο για το πεδίο δοκιμών του Euro NCAP. Αντίθετα, η BMW Σειρά 3 το 2005 είχε αποσπάσει 5 αστέρια (φωτό), διαθέτοντας μέχρι αυτή τη στιγμή την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία (35 βαθμοί).
Κινητήρες - Επιδόσεις
Ο πιο δυνατός κατά σχεδόν 40 ίππους κινητήρας της Mercedes C 200 (φωτό), όπως είναι φυσιολογικό, κερδίζει τις εντυπώσεις έναντι αυτού της BMW 320i. Κατά συνέπεια, οι επιδόσεις στην περίπτωση της Mercedes είναι αισθητά καλύτερες έναντι αυτών της BMW. Όσον αφορά στα κιβώτια, το 6άρι μηχανικό της BMW 320i είναι σαφώς καλύτερο σε σχέση με το πιο μακρύ 5άρι αυτόματο της Mercedes. Στην κατανάλωση, η BMW εμφανίζεται πιο οικονομική κατά 0,5 λτ./100 χλμ. μεικτής διαδρομής.
ΝΙΚΗΤΗΣ Ο ΝΕΟΣ! H νέα Mercedes C 200 συνολικά κερδίζει έναντι της BMW 320i,με μικρή όμως διαφορά.