Διαβάστηκε από 35490αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/9/2007
Κορυφαία οδική συμπεριφορά και αίσθηση στο δρόμο για το CX-7
Το νέο όχημα ελευθέρου χρόνου της Mazda, το CX-7, "πετάει" με τον πιο δυνατό κινητήρα της κατηγορίας των 260 ίππων, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ασφάλεια και όλες τις ανέσεις στον παθιασμένο οδηγό του.
Είναι γεγονός πλέον, ότι τα τελευταία χρόνια τα αυτοκίνητα που παρουσιάζει η Mazda είναι το ένα καλύτερο από το άλλο. Η φιλοσοφία "zoom-zoom" έχει περάσει στο DNA όλων των μοντέλων της ιαπωνικής φίρμας, αφού εκτός των παραδοσιακών τους γνωρισμάτων (αξιοπιστία, ποιότητα, τεχνολογία), στοχεύουν πλέον και στο συναίσθημα, το οποίο απορρέει τόσο από τη σχεδίαση όσο και από την οδική τους συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση. Όλα αυτά ισχύουν στο ακέραιο και για το άρτι αφιχθέν CX-7, το οποίο είναι ένα Sports Crossover μοντέλο.
3 σε 1!
Ο χαρακτηρισμός που δίνει η Mazda στο CX-7 είναι "Crossover αυτοκίνητο", το οποίο συνδυάζει στοιχεία από τα Sport και τα SUV μοντέλα. Τα Sport χαρακτηριστικά που διαθέτει αφορούν στο σχεδιασμό, στην οδική συμπεριφορά και στις επιδόσεις, ενώ τα στοιχεία από τα SUV εντοπίζονται στις ανέσεις και στις δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.
Αντισυμβατική σχεδίαση
Εξωτερικά, το CX-7 μοιάζει σαν να προοριζόταν αρχικά για κάποιο νέο σπορ μοντέλο της Mazda, αφού -από εμπρός κυρίως- παραπέμπει στο κουπέ RX-8. Παράλληλα, σε σχέση με την πλειοψηφία των ανταγωνιστικών οχημάτων ελευθέρου χρόνου, διακρίνεται για το χαμηλότερο ύψος της οροφής και το αυξημένο πλάτος του αμαξώματος, αν και η απόστασή του από το έδαφος (205 χλστ.) είναι ίση ή και μεγαλύτερη από άλλων SUV.
Πλούσια τα… ελέη
Η τιμή απόκτησης του CX-7 ξεκινάει στη βασική έκδοση Touring από τα 36.490 ευρώ, ποσόν το οποίο είναι μεν πιο πάνω σε σχέση με άλλα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα, αλλά έχει και το ανάλογο αντίκρισμα. Κατ' αρχήν το επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρες, ενώ πρόκειται για το πιο δυνατό (260 ίπποι) και σπορτίφ αυτοκίνητο της κατηγορίας. ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, αίσθηση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων, σχεδίαση αμαξώματος - εσωτερικού
(-): Κατανάλωση, τράβηγμα κινητήρα κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., έλλειψη ρύθμισης του τιμονιού σε βάθος