ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/9/2007
TEST
“Ιπτάμενος και τζέντλεμαν”
Αφθονία ισχύος από το MZR 2,3 λτ. DISI turbo
Διαβάστηκε από 35490 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/9/2007
Το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 2,3 λτ. με τους 260 ίππους προσφέρει υψηλές επιδόσεις στο βαρύ αμάξωμα.
Ο μοναδικός κινητήρας των 2,3 λτ., ο οποίος εφοδιάζει το CX-7, αποδίδει 260 ίππους και 380 Nm ροπής και προέρχεται από τα Mazda 3 MPS και 6 MPS. Το εν λόγω μοτέρ είναι 4κύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο, με εναλλάκτη αέρα, άμεσο ψεκασμό καυσίμου και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων. Στην πράξη, αυτό που παρατηρείται αρχικά είναι ένα κενό ισχύος στις χαμηλές στροφές, το οποίο εξαλείφεται όταν ο δείκτης του στροφόμετρου περνάει τις 2.500 σ.α.λ. περίπου. Από εκεί και πάνω, το μηχανικό σύνολο ανεβάζει γρήγορα στροφές και προκαλεί μία συνεχή ώθηση στο βαρύ όχημα των 1,8 τόνων, προσφέροντας κορυφαίες επιδόσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας -και όχι μόνο. Παράλληλα, το κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων, εκτός από την ιδιαίτερα θετική αίσθηση του επιλογέα, συνεργάζεται πολύ καλά με τον κινητήρα, με την 6η ταχύτητα να είναι αρκετά μακριά (overdrive), προκειμένου να μειώνεται η κατανάλωση και ο παραγόμενος θόρυβος.

 
 Mazda CX-7
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αφθονία ισχύος από το MZR 2,3 λτ. DISI turbo
Κορυφαία οδική συμπεριφορά και αίσθηση στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Σπορτίφ και στιβαρό εσωτερικό
Ικανοποιητικοί χώροι επιβατών - αποσκευών