ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/9/2007
TEST
“Ιπτάμενος και τζέντλεμαν”
Σπορτίφ και στιβαρό εσωτερικό
Διαβάστηκε από 35490 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/9/2007
Το ταμπλό του CX-7 διακρίνεται για τη σπορτίφ σχεδίασή του και τη στιβαρή συναρμογή των καλής ποιότητας σκληρών πλαστικών.
H εικόνα που αντικρίζει κανείς από το εσωτερικό του CX-7 θυμίζει περισσότερο κάποιο σπορ αυτοκίνητο, παρά ένα όχημα ελευθέρου χρόνου. Πολλά είναι τα στοιχεία τα οποία προδιαθέτουν για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου της ιαπωνικής φίρμας, όπως είναι το μικρής διαμέτρου τριάκτινο τιμόνι, ο πίνακας οργάνων με τους τρεις τεμνόμενους κύκλους και οι επενδύσεις στο χρώμα του αλουμινίου στην κονσόλα και στις πόρτες. Από πλευράς ποιότητας κατασκευής, οι επιμέρους επιφάνειες του ταμπλό και των υπολοίπων τμημάτων του εσωτερικού εμφανίζουν πολύ καλή συναρμογή και φινίρισμα, ωστόσο απουσιάζουν τα μαλακά πλαστικά. Όσον αφορά στην εργονομία, η εξοικείωση του οδηγού με τα διάφορα χειριστήρια της κεντρικής κονσόλας κυρίως δεν απαιτεί πολύ χρόνο, ωστόσο στο μόνο σημείο που παίρνει… κίτρινη κάρτα, είναι στην απουσία ρύθμισης του τιμονιού και σε βάθος.

 
 Mazda CX-7
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αφθονία ισχύος από το MZR 2,3 λτ. DISI turbo
Κορυφαία οδική συμπεριφορά και αίσθηση στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Σπορτίφ και στιβαρό εσωτερικό
Ικανοποιητικοί χώροι επιβατών - αποσκευών