Διαβάστηκε από 3803αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/5/2008
Από 1,2 λτ. έως 105 ίππους
Προς το παρόν, ο πιο δυνατός κινητήρας που εφοδιάζει το Ibiza είναι αυτός των 1,6 λτ., ο οποίος χαρακτηρίζεται για την ελαστικότητά του.
Την τροφοδοσία αναλαμβάνουν τρία μηχανικά σύνολα, αυτά των 1,2, 1,4 και 1,6 λτ., με ονομαστική απόδοση 70, 85 και 105 ίππων αντίστοιχα. Το πρώτο έχει τρεις κυλίνδρους, ενώ όλοι οι κινητήρες διαθέτουν 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και συνδυάζονται με 5τάχυτο κιβώτιο. Συγκρίνοντας τις επιδόσεις με τα αντίστοιχα μοντέλα του προγενέστερου Ibiza, παρατηρείται ότι το νέο είναι πιο αργό στα 0-100 χλμ./ώρα (εκτός από το 1,6) και στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχύτητα, ενώ έχει "πέσει" και σε τελική ταχύτητα (βλ. σχετικό πίνακα). Ωστόσο, από την άλλη πλευρά, στα 1,4 και 1,6 έχουν μειωθεί η κατανάλωση βενζίνης και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο Ibiza με το μοτέρ των 1,6 λτ., το οποίο χαρακτηρίζεται για το θετικό τράβηγμα και την ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, ενώ είναι σε θέση να κινήσει σε σβέλτους ρυθμούς το αυτοκίνητο. Παράλληλα, ανεβάζει με ευκολία στροφές, ενώ ο θόρυβος που παράγει γίνεται αισθητός στο εσωτερικό, δίχως όμως να είναι ενοχλητικός. Επίσης, ο επιλογέας των ταχυτήτων είναι εύχρηστος και με θετική αίσθηση στις εναλλαγές των σχέσεων μετάδοσης.