Διαβάστηκε από 18582αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/8/2008
Πέντε αυτοκίνητα σε αυτήν την κατηγορία φιγουράρουν στις κορυφαίες θέσεις. Από εκείνα, επιλέγουμε τα τρία πιο προσιτά, τα οποία μάχονται για το χρυσό, μέσω του διαφορετικού τους χαρακτήρα.
To καλύτερο… Στο δρόμο >>
Το πολύ καλό όνομα που έχει το Focus στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, εκφράζεται με πολύ καλό τρόπο στην έκδοση Ti-VCT. Μαζί με το Volvo, που μοιράζονται αρκετά μηχανικά μέρη, ξεχωρίζουν προσφέροντας καλύτερη οδική συμπεριφορά και αίσθηση, καλύπτοντας και σπορτίφ αναζητήσεις. Aνά τομέα >> Αίσθηση συστήματος διεύθυνσης
Το Focus διακρίνεται για την πολύ καλή αίσθηση και αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης που το εφοδιάζει.
Αίσθηση και κούμπωμα επιλογέα
Ελαφρώς καλύτερος σε κούμπωμα και αίσθηση είναι ο επιλογέας του Volvo C30.
Αίσθηση και απόδοση φρένων
Το Qashqai παρουσιάζει καλύτερη απόδοση συστήματος πέδησης, αφού φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα διανύοντας μόλις 38,4 μέτρα και υπερτερεί ελαφρώς και σε αίσθηση.
¶νεση ανάρτησης
Το C30 παίρνει ελαφρά κεφαλή στον τομέα της άνεσης, λόγω της καλύτερης ποιότητας κύλισης που παρουσιάζει και της πιο μαλακής ρύθμισης.
Εκ των έσω
Ευχάριστο -και μετά την ανανέωσή του- το εσωτερικό του Focus, παρουσιάζει καλή ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης.
Το Qashqai είναι και εκείνο ευχάριστο αισθητικά, με την ποιότητα να βρίσκεται σε καλά επίπεδα, αλλά το φινίρισμα να υπολείπεται αισθητά έναντι των άλλων.
Το Volvo C30 είναι υπόδειγμα όσον αφορά στην ποιότητα και στη συναρμολόγηση, ενώ και σχεδιαστικά εκφράζει την πολυτέλεια που το χαρακτηρίζει.
Χώροι
Το Focus υπερέχει συνολικά στους διαθέσιμους χώρους έναντι του καλού στον τομέα Qashqai. Εκείνο πάντως, αν επιλεγεί με ρεζέρβα ανάγκης, εμφανίζει το μεγαλύτερο χώρο για τις αποσκευές. Το μικρότερο σε διαστάσεις Volvo C30 δεν μπορεί να τα ανταγωνιστεί ούτε στο διαθέσιμο χώρο για τους επιβάτες, αλλά ιδιαίτερα στο χώρο για τις αποσκευές.
To καλύτερο σε…
Σχεδίαση
Ξεχωριστό και όμορφο είναι το C30 στο εσωτερικό του, κερδίζοντας τους δύο αντιπάλους του στον τομέα.
Ποιότητα κατασκευής
Τόσο η ποιότητα, όσο και η συναρμολόγηση και το φινίρισμα βρίσκονται σε υψηλότερα επίπεδα στο C30.
Εργονομία
Χωρίς τα άλλα να μπορούν να θεωρηθούν κακά στον τομέα, το C30 υπερέχει κι εδώ ελαφρά.
Ορατότητα
Η ορατότητα του Focus υπερέχει ελαφρώς του Qashqai και αρκετά του C30.
Θέση οδήγησης
To Qashqai διαθέτει την πιο άνετη θέση οδήγησης, ενώ είναι και η ψηλότερη.
Χώρους για μικροαντικείμενα
Πιο πρακτικούς χώρους για μικροαντικείμενα έχουν τα Focus και Qashqai.
Κινητήρας - Επιδόσεις
O 1,6 λίτρων κινητήρας του Qashqai συνδυάζεται με κλειστής κλιμάκωσης κιβώτιο, χαρίζοντάς του ζωντάνια και πολύ καλές επιδόσεις. Ο αντίστοιχος του C30, παρά τη μικρότερη ισχύ του, ανταποκρίνεται θετικά στις επιδόσεις, αλλά όχι και στην κατανάλωση.
Έγκυρη προσπάθεια σε:
οδική συμπεριφορά και αίσθηση, εξοπλισμό, συνολικά επίπεδα χώρων
¶κυρη προσπάθεια σε:
επιδόσεις εν κινήσει, αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών
Nissan Qashqai 1,6
Έγκυρη προσπάθεια σε:
παθητική ασφάλεια, επιδόσεις, χώρους
¶κυρη προσπάθεια σε: έντονες κλίσεις αμαξώματος σε δρόμο με στροφές, φινίρισμα εσωτερικού σε ορισμένα σημεία
Volvo C30 1,6
Έγκυρη προσπάθεια σε:
κύρος φίρμας, οδική συμπεριφορά, άνεση ανάρτησης, σχεδίαση και ποιότητα εσωτερικού
¶κυρη προσπάθεια σε: χώρους, ορατότητα προς τα πίσω
Ολυμπιακή φλόγα για…
τη σχεδίαση, που όπως το αδελφό Qashqai 2,0 4X4, παρουσιάζει SUV στοιχεία.
To “κλαδί” απονέμεται στα…
Ford Focus 1,6 Ti-VCT
Το χρυσό μετάλλιο απονέμεται στο…
Ford Focus 1,6 Ti-VCT, γιατί διακρίνεται για την ομοιογένειά του σε όλους τους τομείς, διαθέτοντας παράλληλα και χαμηλότερη τιμή και πιο πλούσιο εξοπλισμό.