ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/10/2008
TEST
Σε ρυθμούς Fiesta(ς)
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 51275 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/10/2008
¶νετο, ενδιαφέρον οδηγικά και πολύ σταθερό
Σε πιεσμένους ρυθμούς στις στροφές η υποστροφή είναι περιορισμένη, ενώ μόνο με άφημα του γκαζιού θα υποστρέψει ελαφρώς, χωρίς να τρομάξει τον οδηγό του.
Το προγενέστερο Fiesta, ενώ ήταν ίσως το καλύτερο σε οδηγική αίσθηση μικρό αυτοκίνητο, μειονεκτούσε κυρίως στην παροχή ανέσεων, όπως ήταν ο αισθητός θόρυβος από τον κινητήρα και την κύλιση των τροχών και η άνεση της ανάρτησης. Σε αυτά τα σημεία εστίασαν περισσότερο στο νέο Fiesta οι μηχανικοί της Ford, κάτι το οποίο αντιλαμβάνεται άμεσα αυτός που θα το οδηγήσει, καθώς είναι αισθητά πιο "ήσυχο" και ξεκούραστο, ανεξαρτήτως της διαδρομής και της κατάστασης του οδοστρώματος. Τα πρόσθετα μονωτικά στοιχεία που τοποθετήθηκαν είναι αρκετά, ενώ επιπλέον έγιναν αλλαγές στην ανάρτηση, όπως είναι η κατά 28% αυξημένη διάμετρος της εγκάρσιας δοκού του πίσω ημιάκαμπτου άξονα και η κατά 3 χλστ. μεγαλύτερη σε πάχος εμπρός αντιστρεπτική δοκός (22 χλστ. έναντι 19 χλστ.). Επεμβάσεις έγιναν ακόμη στη σκληρότητα των σάιλεντμπλοκ, των ελατηρίων και των αμορτισέρ, ενώ αυξήθηκε κατά 10% η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου. Ακόμα, το υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού αντικαταστάθηκε με ηλεκτρικό (Electric Power Assist Steering - EPAS), του οποίου το βάρος μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης και τη γωνία των τροχών. Έτσι, στην πράξη το νέο αυτό σύστημα διεύθυνσης παρέχει ευκολία στους ελιγμούς, μεταφέρει στα χέρια του οδηγού πολύ καλή πληροφόρηση και είναι άμεσο στις εντολές του, ενώ στο μόνο που μειονεκτεί από το υδραυλικό τιμόνι του προγενέστερου Fiesta, είναι μια μικρή ασάφεια στις στροφές, όταν το αυτοκίνητο οδηγείται γρήγορα. Στις ευθείες το αυτοκίνητο είναι σε θέση να κινηθεί με υψηλές ταχύτητες, παρουσιάζοντας πολύ καλή σταθερότητα, ενώ εξίσου ασφαλές είναι και σε μια διαδρομή με στροφές. Σε αυτή την περίπτωση, το νέο Fiesta παραμένει ευλαβικά στην προεπιλεγμένη πορεία και δύσκολα θα ανοίξει την τροχιά του, ακόμα και με το πόδι βαθιά στο γκάζι. Σε ενδεχόμενο που ο οδηγός για οποιοδήποτε λόγο αφήσει απότομα το δεξί πεντάλ πάνω σε μια κλειστή στροφή, το πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει την τάση να "γυρίσει", αφού πρώτα έχει προειδοποιήσει και έχει δώσει το περιθώριο για να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις, μέσω του άμεσου τιμονιού και των αποτελεσματικών φρένων.
Το νέο Fiesta συνδυάζει σχεδόν ιδανικά την άνεση με τη σταθερότητα και την οδηγική αίσθηση, τρίπτυχο που δύσκολα συναντάται τόσο ισορροπημένα σε μικρό αυτοκίνητο.

Οι αναρτήσεις φέρουν πολλές επιμέρους αναβαθμίσεις, όπως είναι η μεγαλύτερη διάμετρος της εμπρός αντιστρεπτικής ράβδου και της πίσω δοκού στρέψης του ημιάκαμπτου άξονα, ενώ βελτιώσεις έχουν γίνει στα σάιλεντμπλοκ, στα ελατήρια και στα αμορτισέρ.

 
 Νέο Ford Fiesta 1,4 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Παθητική ασφάλεια
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας