ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/10/2008
TEST
Σε ρυθμούς Fiesta(ς)
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 51278 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/10/2008
Περισσότερο “ζωηρός” και οικονομικός
Ο κινητήρας των 1,4 λτ. με τους 96 ίππους προσφέρει καλές επιδόσεις, έχει θετικό τράβηγμα και είναι ελαστικός από τις χαμηλές στροφές.
Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. είναι κατά 16 ίππους ισχυρότερο σε σχέση με το αντίστοιχο του προηγούμενου Fiesta (96 ίππων έναντι 80), γεγονός που έχει επιδράσει θετικά στον τομέα των επιδόσεων και έχει χαρίσει στο αυτοκίνητο την απαραίτητη σβελτάδα. Κάτι τέτοιο αποδεικνύεται και από τις μετρήσεις του Auto Τρίτη, αφού το νέο Fiesta 1,4 είναι πιο γρήγορο από το προγενέστερο κατά 1,9 δλ. στα 0-100 χλμ./ώρα, κατά 1,2 δλ. στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η ταχύτητα και κατά 1,8 δλ. στα 80-120 χλμ./ώρα. Επιπλέον, ο εν λόγω κινητήρας παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και είναι ελαστικός, γεγονός που εκτιμάται στις αστικές μετακινήσεις, καθώς ο οδηγός δε χρειάζεται να καταφεύγει συχνά στον πολύ καλό σε αίσθηση επιλογέα των ταχυτήτων. Αισθητή βελτίωση σημειώνεται και στον τομέα του θορύβου, ο οποίος σε όλες τις μετρήσεις είναι χαμηλότερος κατά 2 db περίπου, ενώ πρόσθετα μειωμένες είναι η κατανάλωση καυσίμου (5,7 λτ./100 χλμ. έναντι 6,2) και οι εκπομπές CO2 (133 γρ./χλμ. έναντι 147), σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις.

 
 Νέο Ford Fiesta 1,4 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Παθητική ασφάλεια
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας