Διαβάστηκε από 26327αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/11/2008
Ξεχωριστά και στο εσωτερικό τους
Αρκετά ενδιαφέροντα κρίνονται και στο εσωτερικό τους τα τρία αυτοκίνητα, με το καθένα να έχει το δικό του χαρακτηριστικό στοιχείο. Το Scirocco προβάλλει το σπορ του χαρακτήρα μέσω του κοφτού -στο κάτω μέρος- τιμονιού του (flat bottom), αλλά και της ιδιαίτερης σχεδίασης των χειρολαβών στις πόρτες, που ακολουθούν σχεδιαστικά τα τόξα που βρίσκονται στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Το Type S συνολικά είναι πιο εμπνευσμένο σχεδιαστικά, με το τμηματικά ανεξάρτητο ταμπλό να δημιουργεί σπορ αίσθηση, ενώ και τα επιμέρους στοιχεία (πίνακας οργάνων, τιμόνι, επιλογέας) συμπληρώνουν τη φουτουριστική του εικόνα. Το C30 είναι λιτό αλλά μοντέρνο σχεδιαστικά στο εσωτερικό του, με την "αιωρούμενη" κεντρική κονσόλα να κερδίζει κι εδώ τις εντυπώσεις. Από άποψη ποιότητας, το εσωτερικό του Scirocco υπερέχει ελαφρώς του C30 στον τομέα και αρκετά του Type S, με το C30 να παρουσιάζει καλύτερο φινίρισμα. Tέλος, η θέση οδήγησης είναι περισσότερο σπορτίφ στα Scirocco και Type S, ενώ η εργονομία βρίσκεται σε καλύτερα επίπεδα στο Scirocco έναντι των υπολοίπων.
Σχεδιαστικά το Type S κρίνεται το πιο ενδιαφέρον στο εσωτερικό του, παρουσιάζοντας έντονα σπορτίφ διάκοσμο. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε απλά καλά επίπεδα.
H πολυτέλεια, σε συνάρτηση με την υψηλή ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματος, καθιστά το C30 ιδιαίτερα ελκυστικό στο εσωτερικό του. Όπως και στους υπόλοιπους τομείς, κι εδώ τα σπορτίφ στοιχεία δεν έχουν τον πρώτο λόγο.
Το Scirocco είναι σύγχρονο αισθητικά και προβάλλει το σπορ χαρακτήρα του μέσω του flat bottom τιμονιού και των σπορ σχεδίασης χειρολαβών των θυρών. H ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα.
Volkswagen Scirocco 1,4 TSI 160PS VS Volvo C30 2,0 VS Honda Civic 1,8 Type-S