ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/11/2008
Συγκριτικό Test
Κουπέ με άποψη
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 26327 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/11/2008
Διαφορετική προσέγγιση από Volvo, πιο σπορ τα Scirocco και TypeS
Από τα τρία αυτοκίνητα, το πιο άνετο είναι το C30, αφού εστιάζει περισσότερο σε ένα GT χαρακτήρα, με την ανάρτηση να προσφέρει τα καλύτερα επίπεδα άνεσης. Στον αντίποδα το σκληρό Type S (πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης από το Civic 5d και μεγαλύτερο πίσω μετατρόχιο κατά 20 χλστ.) κουράζει σε πολύωρα ταξίδια, με την ανάρτησή του να "διαβάζει" νευρικά τις ανωμαλίες σε υψηλές ταχύτητες. Ωστόσο η ρύθμισή της εκτιμάται δεόντως σε κομμάτια με στροφές. Το Scirocco συγκριτικά παρουσιάζει την καλύτερη εικόνα οδηγικά μέσω της ανάρτησής του, αφού δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σκληρή, ενώ προσφέρει και σπορ συμπεριφορά. Το στήσιμό του είναι αντάξιο των προσδοκιών για γρήγορη κίνηση σε κάθε διαδρομή, παρουσιάζοντας σταθερότητα και ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης, ενώ το ΕSP -που δεν απενεργοποιείται- επενεργεί όταν χρειαστεί, επαναφέροντας το αυτοκίνητο σε τάξη, χωρίς να κόβει ιδιαίτερα την ταχύτητά του. Το Type S στρίβει και εκείνο πολύ θετικά, προβάλλοντας σπορ στοιχεία, ενώ με το σύστημα ευστάθειας απενεργοποιημένο θα ανταμείψει το γνώστη-οδηγό μέσω της ποικιλίας στην τοποθέτησή του, που το καθιστά το πιο παιχνιδιάρικο, ενώ παράλληλα διαθέτει και το καλύτερο σε αμεσότητα σύστημα διεύθυνσης. Το Volvo θα στρίψει ουδέτερα και γρήγορα, αλλά υπολείπεται σε αίσθηση τόσο μέσω του συστήματος διεύθυνσης, όσο και των κλίσεων του αμαξώματος σε τέτοιες συνθήκες.
Το στήσιμο του Scirocco με τα φαρδιά μετατρόχια και τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω εγγυάται γρήγορη κίνηση, ενώ η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι κορυφαία. Το ESP δεν απενεργοποιείται πλήρως, ωστόσο η λειτουργία του συντελεί στην ασφάλεια που το χαρακτηρίζει σε όλες τις περιπτώσεις.
Το Type S είναι σαφώς προσανατολισμένο σε σπορ συνθήκες, με την ανάρτηση να δουλεύει αποτελεσματικά στις στροφές. Η οδική του συμπεριφορά χαρακτηρίζεται περισσότερο παιχνιδιάρικη από των υπολοίπων, ενώ και εδώ η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι πολύ καλή.
Περισσότερο άνετο στο δρόμο είναι το C30, το οποίο ωστόσο, εφ' όσον του ζητηθεί, δε θα προβληματίσει σε δρόμο με στροφές, παρά τις κλίσεις του αμαξώματος, αφού χαρακτηρίζεται από ουδετερότητα. Η αίσθηση που προσφέρει, ωστόσο, απέχει αρκετά έναντι των άλλων δύο αυτοκινήτων.

 
 Volkswagen Scirocco 1,4 TSI 160PS VS Volvo C30 2,0 VS Honda Civic 1,8 Type-S
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Kινητήρες - Επιδόσεις
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Συμπέρασμα