ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/12/2008
Test mtx
Even younger...
Κινητήρας - Κιβώτιο
Διαβάστηκε από 21958 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/12/2008
Δύναμη στις ψηλές στροφές
Ο 1.600άρης κινητήρας που εφοδιάζει το Fiesta 1,6 Sport προέρχεται από το Focus και το Mondeo. Με δυναμομετρημένους 126 ίππους και ροπή ίση με 160 Nm στις 4.640 σ.α.λ., το μικρό Ford κινείται πραγματικά σβέλτα. Η τεχνολογία του ανεξάρτητου μεταβλητού χρονισμού των δύο εκκεντροφόρων-βαλβίδων (Ti-VCT) που ενσωματώνει, επιτρέπει ακόμα και 5% μειωμένη κατανάλωση (5,9 λτ./100 χλμ.), ενώ οι εκπομπές CO2 που το συνοδεύουν είναι κατά μέσο όρο 139 γρ./χλμ. Στην πράξη, περισσότερη δύναμη ξεδιπλώνει το μοτέρ στις υψηλές στροφές, αφού και η κλιμάκωση του κιβωτίου 5 σχέσεων δεν είναι ιδιαίτερα κοντή.

 
 Nέο Ford Fiesta 1,6 Sport
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Κιβώτιο
Οδική συμπεριφορά
Τι λένε για το νέο Fiesta 1,6 Sport οι φανατικοί Fiestaκηδες;