Διαβάστηκε από 21958αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/12/2008
Διακριτικά σπορτίφ και με πολύ καλό πάτημα
Η διακριτικά σπορ ρυθμισμένη ανάρτηση, το ικανό πλαίσιο αλλά και ο κινητήρας των 120 ίππων εξασφαλίζουν στο Fiesta 1,6 Sport άνετες, σβέλτες και ασφαλείς μετακινήσεις τόσο στους δρόμους της πόλης, όσο και στον αυτοκινητόδρομο.
Η κάπως σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης αλλά και οι ζάντες των 17 ιντσών διαφοροποιούν αρκετά το Fiesta της δοκιμής μας σε σχέση με το 1.400άρι. Του προσδίδουν σπορτίφ αίσθηση, η οποία βρίσκει ανταπόκριση και στον τρόπο με τον οποίο το αυτοκίνητο πατάει στο δρόμο, μειώνοντας μόνο ελάχιστα την παρεχόμενη στους επιβάτες άνεση. Στην πράξη, λοιπόν, το Fiesta Sport παρουσιάζεται αρκούντως προβλέψιμο σε όλες του τις αντιδράσεις. Είναι πολύ λιγότερο υποστροφικό από τον προκάτοχό του και σχεδόν καθόλου απότομο, μεταφέροντας στον οδηγό του την αίσθηση ότι οδηγεί μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Πάντως, σε καμία περίπτωση δεν είναι τόσο επικεντρωμένο στην οδηγική αίσθηση όσο το προηγούμενο Fiesta 1,6S. Όμως, χάρη στο αρκούντως στιβαρό πλαίσιο, στο αρκετά καλό σε ακρίβεια ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι αλλά και στα ελαστικά διαστάσεων 205/40 R17, τα περιθώρια πρόσφυσης που έχει είναι πραγματικά πολύ μεγάλα, επιτρέποντας πολύ σβέλτη οδήγηση με απόλυτη ασφάλεια. Βέβαια, σε αυτό συνεπικουρούν τόσο το προαιρετικό ESP, το οποίο διορθώνει αποτελεσματικά τα κακώς κείμενα του οδηγού, όσο και τα πολύ αποτελεσματικά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 38,1 μ.). Με την πλήρη απενεργοποίησή του, ο οδηγός συνειδητοποιεί αμέσως ότι έχει στη διάθεσή του ένα πραγματικά καλό και προβλέψιμο αυτοκίνητο, δίχως ενοχλητικές κλίσεις στο αμάξωμα και πραγματικά φιλικό σε όλες τις συνθήκες.