ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/12/2008
Test mtx
Even younger...
Τι λένε για το νέο Fiesta 1,6 Sport οι φανατικοί Fiestaκηδες;
Διαβάστηκε από 21958 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/12/2008
Ποιος μπορεί να κρίνει καλύτερα το νέο Fiesta 1,6 Sport από τους θερμόαιμους οπαδούς των προηγούμενων γενεών του μικρού Ford; Το Auto Τρίτη ήρθε σε επαφή με το FordNetwork.gr/ClubFiesta.gr, το μοναδικό ελληνικό club για όλους τους φίλους των αυτοκινήτων Fiesta, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να δουν το νέο μικρό της Ford από κοντά, να το περιεργαστούν, να το ξεψαχνίσουν κυριολεκτικά και να διαπιστώσουν από πρώτο χέρι τα θετικά και τα αρνητικά του στοιχεία. Το βέβαιο είναι ότι πρόκειται για ανθρώπους που γνωρίζουν σαν την παλάμη του χεριού τους όλες τις προηγούμενες γενιές του Fiesta και διαθέτουν το απόλυτο "μάτι" του κριτή για το νέο μοντέλο.
Τους ζητήσαμε να το αξιολογήσουν με άριστα το 10 στους παρακάτω τομείς:
1. Αίσθηση-ακρίβεια στο σύστημα διεύθυνσης
Στους περισσότερους δεν άρεσε η αίσθηση του ηλεκτρικού τιμονιού, αν και σχεδόν όλοι το βρήκαν ακριβές.
2. Θέση οδήγησης
¶φησε αρκετά καλές εντυπώσεις.
3. Χώροι (+ευκολία πρόσβασης στο πίσω κάθισμα)
Αν και τα σχόλια ήταν θετικά για το διαθέσιμο όγκο και τη διαμόρφωση του χώρου αποσκευών, η πρόσβαση στο πίσω κάθισμα προβλημάτισε πολλούς.
4. Ποιότητα + αισθητική εσωτερικού
Τόσο η σχεδίαση όσο και η ποιότητα του εσωτερικού του νέου Fiesta ικανοποίησε τους περισσότερους ερωτηθέντες.
5. Εξωτερική σχεδίαση
Το δυνατό σημείο του νέου Fiesta! Όλοι εκφράστηκαν με τα καλύτερα λόγια για την εικόνα του μικρού Ford.
6. Συνολική οδηγική αίσθηση
Αν και πολλοί το χαρακτήρισαν "μη σπορ", σχεδόν όλοι ενθουσιάστηκαν με το κράτημα που προσφέρει.
Ναταλία (natalia)
(+): Στρογγυλοποιημένη εμφάνιση, λειτουργικό εσωτερικό, θέση οδήγησης με καλή περιφερειακή ορατότητα
(-): Πίσω χώροι, χώρος αποσκευών, πολύ ελαφρύ τιμόνι, ταμπούρα πίσω
Nτίνος (koua3koua3)
(+): Σχεδίαση, ποιότητα κύλισης
(-): Αίσθηση τιμονιού, ροπή
Δήμητρα (Demi S)
(+): Εξωτερική εμφάνιση, χώρος αποσκευών, ορατότητα
(-): Πίσω χώροι, ύπαρξη ταμπούρων πίσω, ταμπλό
Κώστας (Vrass!)
(+): Design εξωτερικού
(-): Αίσθηση τιμονιού, ροπή (σε σχέση με το Μk6)




Τι είναι το fordnetwork.gr / clubfiesta.gr;
Στην αρχή του 2005 ήταν μια ιδέα που το Μάιο της ίδια χρονιάς έγινε πραγματικότητα, αρχικά από μια μικρή ομάδα ατόμων, που τους έδεσε η αγάπη για το αυτοκίνητο και τη βελτίωση, φτάνοντας σήμερα το Club Fiesta να έχει καταφέρει, στα σχεδόν 4 χρόνια ύπαρξής του, να ξεπεράσει τα 2.200 μέλη. Από τις αρχές της ίδρυσής του, το club παραμένει ανοιχτό, χωρίς συνδρομές για όλους τους φίλους και περιμένει κάθε κάτοχο Fiesta και μη, να μοιραστεί το κοινό πάθος για το ιστορικό αυτοκίνητο της Ford. Τα μέλη του club απολαμβάνουν ειδικές εκπτώσεις σε αντιπροσωπείες Ford, όπως επίσης και σε διάφορα καταστήματα ανταλλακτικών και αξεσουάρ. Οι 15νθήμερες συναντήσεις, οι εκδρομές, τα track days, τα dyno days, οι αγώνες gtcc, όπως και η συμμετοχή σε εκθέσεις και οι λοιπές δραστηριότητες συμπληρώνουν την παρείστικη εικόνα στην οποία αποσκοπεί το Club Fiesta.

 
 Nέο Ford Fiesta 1,6 Sport
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Κιβώτιο
Οδική συμπεριφορά
Τι λένε για το νέο Fiesta 1,6 Sport οι φανατικοί Fiestaκηδες;