Διαβάστηκε από 31083αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/12/2008
Avensis Sedan 1,6 Valvematic: Εντυπωσιάζει σε άνεση και ποιότητα κύλισης
Στη νέα γενιά του Avensis μεγάλος πρωταγωνιστής δεν είναι τόσο η ανανεωμένη και μοντέρνα σχεδίαση ή η ακόμη υψηλότερη άνεση, αλλά οι εξελιγμένοι βενζινοκινητήρες φιλοσοφίας Optimal Drive. Ειδικά δε στη βασική του έκδοση, το Avensis έχει την πολυτέλεια να διαθέτει πλέον τον ισχυρότερο ατμοσφαιρικό 1.600άρη μεταξύ των μεσαίων, χωρίς παράλληλα αυτό να συνεπάγεται και αυξημένη κατανάλωση καυσίμου.
Έχει μεγαλώσει σε μήκος (+65 χλστ.) και πλάτος (+50 χλστ.) το νέο Avensis, ενώ παράλληλα η σχεδίασή του είναι σαφώς πιο ενδιαφέρουσα από την προηγούμενη γενιά.
Το όνομα "Avensis" ακολουθεί την πρόταση της Toyota στη μεσαία κατηγορία από το 1997 μέχρι και σήμερα. Αυτά τα σχεδόν 11 χρόνια δύο γενιές Avensis έχουν καταφέρει να εδραιώσουν το αυτοκίνητο στη συνείδηση του ευρωπαϊκού και -πολύ περισσότερο- του ελληνικού κοινού, ως μια αξιόπιστη, άνετη και ευρύχωρη πρόταση οικογενειακού μοντέλου. Η τρίτη, λοιπόν, γενιά του Avensis, όπως είναι λογικό, κρατά τα κύρια χαρακτηριστικά του προηγούμενου μοντέλου, διανθίζοντάς τα όμως με δύο νέα και πολύ σημαντικά στοιχεία: Πρώτα-πρώτα την πιο μοντέρνα και "ευρωπαϊκή" σχεδίαση και δεύτερον τους νέους βενζινοκινητήρες φιλοσοφίας Optimal Drive, οι οποίοι καταφέρνουν να συνδυάζουν την πολύ καλή απόδοση με τη χαμηλή κατανάλωση και τις μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Ευρωπαϊκή σχεδίαση με premium χαρακτηριστικά
Η νέα γενιά του Avensis διαφοροποιείται εντελώς σε επίπεδο σχεδίασης τόσο από το μοντέλο που αντικαθιστά, όσο παράλληλα και από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο της Toyota. Προϊόν του ευρωπαϊκού κέντρου σχεδιασμού της εταιρείας με την ονομασία "ED2", το Avensis μας εισάγει μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία. Σε αυτό το μοτίβο μεγάλος πρωταγωνιστής του αμαξώματος δεν είναι τόσο το εντελώς νέο εμπρός τμήμα, ούτε τα μεγάλα σε διαστάσεις πίσω φωτιστικά. Αυτό που κλέβει τις εντυπώσεις στο αμάξωμα του νέου Avensis, είναι οι μακρύτερες και μικρότερης κλίσης εμπρός και πίσω κολόνες της οροφής, οι οποίες δίνουν στο αυτοκίνητο μια πιο δυναμική και αθλητική εικόνα. Μάλιστα, αποτέλεσμα αυτής της πρακτικής είναι το αυτοκίνητο να δείχνει υπό γωνίες μοντέλο της "αδελφής" Lexus, κερδίζοντας σε premium χαρακτηριστικά. Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Avensis είναι ελαφρώς μακρύτερο και πλατύτερο από πριν, όμως λόγω της σχεδίασης του αμαξώματος, δε δείχνει σε καμία περίπτωση ογκώδες. Από 19.600 ευρώ με δύο κινητήρες
Στη νέα γενιά του Avensis, η Toyota διατήρησε τις τιμές του μοντέλου στα ίδια επίπεδα με πριν. Έτσι λοιπόν, η βασική έκδοση 1,6 Classic κοστίζει 19.600 ευρώ, με εξοπλισμό που περιλαμβάνει 9 αερόσακους, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, air condition, ράδιο-cd με Mp3 και χειριστήρια στο τιμόνι, ηλεκτρικούς καθρέφτες και κεντρικό κλείδωμα. Η αμέσως επόμενη έκδοση 1,6 Elegant κοστίζει 21.700 ευρώ με επιπλέον πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους ηλεκτρικούς καθρέφτες, ζάντες αλουμινίου και σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (VSC). Για τον 1,8 κινητήρα των 147 ίππων υπολογίστε 23.900 ευρώ για την έκδοση Elegant και 25.450 ευρώ για το ακόμη πιο πλούσιο Prestige.
Μας άρεσε
Η άνεση από την ανάρτηση και η ποιότητα
κύλισης, η εργονομία και το φιλικό περιβάλλον στο εσωτερικό, η κατανάλωση, η απόδοση του κινητήρα, οι επιταχύνσεις από στάση Δε μας άρεσε
Η πολύ μακριά 6η σχέση του κιβωτίου, ορισμένες μικροατέλειες στο φινίρισμα, η -αν και βελτιωμένη- μέτρια οδηγική αίσθηση