Διαβάστηκε από 31083αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/12/2008
Πιο ποιοτικό και με σύγχρονη αισθητική
Αναβαθμισμένη είναι η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό του νέου Avensis, γεγονός που οφείλεται κατά πλείστο λόγο στην επιλογή των υλικών. Αυτά δείχνουν πιο πολυτελή από πριν, λόγω κυρίως της "σαγρέ" υφής τους, η οποία συναντάται τόσο στο πάνω τμήμα του ταμπλό με τα μαλακά πλαστικά, όσο και στο υπόλοιπο κομμάτι του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας με τα σκληρά πλαστικά. Στο εσωτερικό των θυρών αντίστοιχη είναι η επένδυση, με μαλακό υλικό λιγότερο αφρώδες από ό,τι στο ταμπλό. Σε επίπεδο φινιρίσματος και συναρμογής, γενικά το εσωτερικό του Avensis είναι προσεγμένο, με κάποιες μικρές ατέλειες, όμως, στη βάση της κεντρικής κονσόλας και στο πάνω τμήμα του ταμπλό. Από πλευράς σχεδίασης, στο εσωτερικό του νέου Avensis η Toyota επέλεξε μια απλή και απέριττη αισθητική, η οποία δημιουργεί ένα όμορφο και οικείο περιβάλλον. Σε αυτό συμβάλλει και ο νέος πίνακας οργάνων, με τα δύο μεγάλα αναλογικά όργανα και τις δύο οθόνες ψηφιακών ενδείξεων, το πορτοκαλί χρώμα των οποίων κατά τη νυχτερινή οδήγηση δεν μπερδεύει το μάτι. Πολύ καλή είναι και η εργονομία που προσφέρει το εσωτερικό, αφού όλοι οι διακόπτες είναι τοποθετημένοι στα σωστά σημεία, εκτός μόνο από το διακόπτη για την απενεργοποίηση του VSC. Επίσης, αρκετοί είναι και οι αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό, γεγονός είναι όμως ότι σε σχέση με το απελθόν Avensis, μας έλειψε η πολύ πρακτική θήκη στο πάνω τμήμα της κονσόλας, η οποία εδώ έχει αντικατασταθεί από έναν οριζόντιο αεραγωγό. Η θέση οδήγησης, τέλος, θα βρεθεί εύκολα από τον οδηγό, λόγω του πλήρους ρυθμίσεων καθίσματος και τιμονιού.
Ο μοναδικός δυσπρόσιτος διακόπτης είναι αυτός για τη μερική απενεργοποίηση του VSC (στα αριστερά του οδηγού και πολύ κάτω, δίπλα από αυτόν για το άνοιγμα του ρεζερβουάρ).
Νέα σχεδίαση έχει αποκτήσει το τιμόνι, ενσωματώνοντας μάλιστα χειριστήρια για το ηχοσύστημα από το στάνταρ εξοπλισμό.
Για πρώτη φορά σε Avensis συναντούμε ηλεκτρικό χειρόφρενο, το οποίο διευκολύνει σημαντικά κατά το ξεκίνημα, αφού απενεργοποιείται μόλις ο οδηγός πατήσει το γκάζι.