Διαβάστηκε από 4815αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/1/2009
Δύο επιλογές στα 1,6 και 2,0 λίτρα
Για την κίνηση του νέου μικρομεσαίου Mazda υπάρχουν 2 μηχανικά σύνολα βενζίνης και ισάριθμα πετρελαίου. Τα πρώτα είναι χωρητικότητας 1,6 και 2,0 λτ., με απόδοση 105 και 150 ίππων αντίστοιχα και προέρχονται από το προγενέστερο μοντέλο, ενώ το ισχυρότερο συνδυάζεται με 5τάχυτο αυτόματο - σειριακό κιβώτιο. Εκεί που υπήρξε βελτίωση, είναι στην κατανάλωση καυσίμου και στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αφού ο 1,6 είναι πιο οικονομικός κατά 0,6 λτ./100 χλμ. και λιγότερο ρυπογόνος κατά 13 γρ./χλμ. CO2 και ο 2λιτρος κατά 0,2 λτ./100 χλμ. και 6 γρ./χλμ. CO2. Επιπλέον, το μοτέρ των 2,0 λτ. συνοδεύεται από τον πρώτο παγκοσμίως καταλύτη με νανοτεχνολογία, ο οποίος χρειάζεται για την κατασκευή του μειωμένες ποσότητες των ακριβών μετάλλων (όπως η πλατίνα και το παλλάδιο). Όσον αφορά στους ντίζελ κινητήρες, υπάρχει αυτός των 1,6 με ισχύ 109 ίππων και ροπή 240 Nm και ο καινούργιος των 2,2 λτ., ο οποίος λανσαρίστηκε πρώτα στο Mazda6 σε δύο εκδόσεις, με απόδοση 150 ίππων και 360 Nm ροπής και 185 ίππων και 400 Nm ροπής.
Μέχρι στιγμής ο μεγαλύτερος κινητήρας βενζίνης που τροφοδοτεί το νέο Mazda3 είναι αυτός των 2,0 λτ., απόδοσης 150 ίππων.