Διαβάστηκε από 4815αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/1/2009
Ευχάριστο με σπορτίφ οδηγικά χαρακτηριστικά
Ο χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd: 0,30) και οι βελτιώσεις που έχουν γίνει στο NVH έχουν μειώσει τα επίπεδα θορύβου, που φτάνουν στο εσωτερικό.
Μεταξύ των πιο βασικών πλεονεκτημάτων του πρώτης γενιάς Mazda3 ήταν η σπορτίφ οδική του συμπεριφορά και η πολύ καλή αίσθηση που λάμβανε ο οδηγός. Κάτι ανάλογο ισχύει και για το καινούργιο μοντέλο, το οποίο διατηρεί στενούς δεσμούς με το υπάρχον, αφού από αυτό προέρχονται το δάπεδο, οι αναρτήσεις, το σύστημα διεύθυνσης κ.α., τα οποία ωστόσο έχουν δεχθεί τις απαραίτητες νέες ρυθμίσεις. Πρώτα απ' όλα, η ανάρτηση είναι ελαφρώς πιο σφιχτή και, σε συνδυασμό με το ενισχυμένο πλαίσιο (ανάλογα με το μοντέλο έγινε 17% αύξηση της χρήσης ατσαλιού υψηλής και εξαιρετικά υψηλής αντοχής), βελτιώθηκαν με τη σειρά τους το κράτημα, η αμεσότητα και η πληροφόρηση που μεταφέρει το τιμόνι στα χέρια του οδηγού. Καλύτερη αίσθηση και αποτελεσματικότητα προσφέρει με τη σειρά του το ήδη πολύ καλό σύστημα πέδησης, χάρη στο πιο εξελιγμένο σεβρό. Εκεί που δόθηκε επίσης προσοχή είναι στο τρίπτυχο Noise-Vibration-Harshness (θόρυβος - δονήσεις - τραχύτητα), έτσι ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν πιο ήσυχες και ξεκούραστες μετακινήσεις. Σύμφωνα μάλιστα με τη Mazda, o θόρυβος που φτάνει στο εσωτερικό κατά την κίνηση του αυτοκινήτου έχει μειωθεί από 6 έως 11%, όπως και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι κατά 6%.
Η μπροστινή ανάρτηση έχει
δεχθεί βελτιώσεις και αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης και αντιστρεπτική δοκό.
Αντιστοίχως και η πίσω ανάρτηση με τη σύνθετη δομή των
πολλαπλών συνδέσμων
έχει αναβαθμιστεί.