Διαβάστηκε από 6835αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:31/3/2009
Με 331 ίππους και δύο επιλογές κιβωτίων
Ο VQ37VHR εκτός του ότι κινεί πολύ γρήγορα το αμάξωμα του 370Ζ, τονίζει το σπορ χαρακτήρα του και μέσω του ήχου που παράγει.
Ο κινητήρας που εφοδιάζει το 370Ζ είναι της σειράς VQ της Νissan και, όπως υποδηλώνει η ονομασία του μοντέλου (παραδοσιακά ο αριθμός που πλαισίωνε τα Ζ-Cars αναφέρεται στον κυβισμό), έχει χωρητικότητα 3,7 λίτρων. Ο 6κύλινδρος σε διάταξη V κινητήρας (με περιεχόμενη γωνία 60 μοιρών) αντικαθιστά τον προηγούμενο 3,5 λίτρων του 350Ζ και είναι ισχυρότερος, με πιο ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας και μεγαλύτερο φάσμα λειτουργίας, ενώ συνδυάζεται είτε με μηχανικό είτε με αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Ο VQ37VHR είναι κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο και ενσωματώνει σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων, ενώ παρουσιάζει εξαιρετική απόκριση στο γκάζι (ανεξαρτήτως επιλεγμένης σχέσης) και μεστή δύναμη σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Τέλος, άλλο ένα προσόν αυτού του κινητήρα σε σχέση με εκείνον που αντικαθιστά, είναι ότι απαιτεί λιγότερες ποσότητες καυσίμου και εκπέμπει χαμηλότερα γραμμάρια CO2.
Κιβώτια ταχυτήτων Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με ένα νέο 7τάχυτο αυτόματο σειριακό, στα οποία έχει ενσωματωθεί σύστημα που προσομοιώνει τη γνωστή τακτική αγωνιστικής οδήγησης (μύτη-τακούνι), ώστε να εξομαλύνει τις δυνάμεις που αναπτύσσονται και διαταράσσουν την ισορροπία του αμαξώματος σε βίαια κατεβάσματα σχέσεων. Το 7τάχυτο κιβώτιο παρουσιάζει γρήγορες εναλλαγές και ομαλή λειτουργία.